Sta je met deze schoenen toevallig op Menco's blog? Volgens mij zag ik daar even geleden schoenen die erg veel op deze leken
Wellicht niet iedereen zijn smaak een dubbelmonk van Santoni........
In het echt is het midden niet zo licht als op de foto MMorley.
Wauw Gusto, blijft een prachtige schoen om naar te kijken, iedere keer weer! In bruin suede trouwens ook erg mooi!
Net nog even mijn suede loafers 7419 op William leest aangeprobeerd, blijken ze ineens een stuk groter en heb ik achter de voet een vinger ruimte over. Heb jij dit ook MF?
Hoe bedoel je? Had je ze een tijd niet gedragen of zo? Ik had de mijne vandaag weer aan voor het eerst in lange tijd, niets aan de hand.
Het kan natuurlijk zijn dat op een echt warme dag je voeten wat dikker zijn, maar een centimer lijkt me wat veel eerlijk gezegd. Heb je er niet te grote spanners in gehad?
Heren, Op marktplaats staat nu een simpele Santoni (voorzover je een dergelijke schoen simpel kunt noemen). Maatje 42,5. Post het even om iemand wellicht te helpen en niet om het tpoic te vervuilen. http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/schoenen/246320236-santoni-nieuw-in-doos-maat-8-42-5.html?return=eJwtjFEKgzAQRO8i6Kcag6VEgljwIMGkNRiTJbvS0tK7d0v7s7w3M6xRQr28agdUoj%2BrAp3JyzqsRKCaZkvgYr2bvBEEYwjrGJrfpIYVxkfQorKoKZVyEqW8BGJ4emDEq8V%2FCt%2B0Zdi5mOKxu%2BwX1u3OiiZSip41Id%2Bpq%2FyNvwIcuq0gIS3JOt138jTPxfD%2BAAzUOJM%3D&thumb_click=1#photo