Leuk schoentje hoor! Nu maar hopen dat ze niet gaan bobbelen! Bij Manwood gekocht, btw?
Ik heb toch maar weer eens een paar Santoni's gekocht
Citaat van: "Huey"Ik heb toch maar weer eens een paar Santoni's gekocht Wat is er nu weer met jou gebeurd Huey.
Over bobbeltjes gesproken; Ik heb na een hoop miezerregen vanmiddag weer een hele hoop teksten (in braille) op m'n schoenen staan.
Mijn ervaring is dat je ze gewoon moet laten drogen en dat er daarna geen spoortje ellende meer te vinden is. Niet mee gaan lopen kloten, maar gewoon ff wegzetten.
Het blijft een bijzonder fenomeen..... Mijn schoenen zitten altijd keurig in drie lagen onderhoud; vet, poets en was (royal treatment), het probleem blijft bij iedere regenbui. Maar nogmaals het is nooit blijvend.
CitaatHet blijft een bijzonder fenomeen..... Mijn schoenen zitten altijd keurig in drie lagen onderhoud; vet, poets en was (royal treatment), het probleem blijft bij iedere regenbui. Maar nogmaals het is nooit blijvend.Bij 1 paar is het deels wel blijvend. Er zit nog steeds een klein bobbeltje op sinds de eerste regenbui. Hoogst irritant, zeker bij het poetsen als je er weer aan wordt herinnerd.
Gauw die suede monks halen.