Auteur Topic: Santoni  (1766455 keer gelezen)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2580 Gepost op: 27 december 2006 - 15:52:32
Ik geloof dat Pauw in Amsterdam wel modellen per 6 paar kan bestellen, dus als je ze echt graag wilt.... 8)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2581 Gepost op: 27 december 2006 - 16:03:02
Citaat van: "Lex"
Ik geloof dat Pauw in Amsterdam wel modellen per 6 paar kan bestellen, dus als je ze echt graag wilt.... 8)

Bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat ik 5 paar extra ga aftikken, maar ik kan allicht Pauw eens vriendelijk vragen of ze daartoe bereid zijn onder het motto 'niet geschoten is altijd mis'... :lol:

Wellicht zijn er zelfs wel vijf andere gegadigden op dit forum te vinden die op zoek zijn naar een monk...

Groeten,
Don

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2582 Gepost op: 27 december 2006 - 16:06:06
Citaat van: "Don"

Bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat ik 5 paar extra ga aftikken, maar ik kan allicht Pauw eens vriendelijk vragen of ze daartoe bereid zijn onder het motto 'niet geschoten is altijd mis'... :lol:

Wellicht zijn er zelfs wel vijf andere gegadigden op dit forum te vinden die op zoek zijn naar een monk...

Groeten,
Don

Anders zou je even contact op kunnen nemen met Sir Max, deze levert veel MTO (van Santoni weet ik het niet zeker). Volgens mij hebben ze ook wel een gladleren monk in de winkel staan, wel goodyear maakwijze dan....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Held!
Reactie #2583 Gepost op: 27 december 2006 - 16:17:19
Anders zou je even contact op kunnen nemen met Sir Max, deze levert veel MTO (van Santoni weet ik het niet zeker). Volgens mij hebben ze ook wel een gladleren monk in de winkel staan, wel goodyear maakwijze dan....

MTO! Dat ik daar niet aan heb gedacht! En nog vreemder... dat ms. Montanini dat niet in haar e-mail vermeldde...

Direct even het lokale Santoni-verkooppunt gebeld en het blijkt goed mogelijk. Moet wel 50% extra aftikken als ze het model niet voeren, maar dat is altijd beter dan 5 paar :lol:

Groeten,
Don

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Held!
Reactie #2584 Gepost op: 27 december 2006 - 16:28:33
MTO! Dat ik daar niet aan heb gedacht! En nog vreemder... dat ms. Montanini dat niet in haar e-mail vermeldde...

Direct even het lokale Santoni-verkooppunt gebeld en het blijkt goed mogelijk. Moet wel 50% extra aftikken als ze het model niet voeren, maar dat is altijd beter dan 5 paar :lol:

Groeten,
Don

50% is best fors voor MTO volgens mij, bij welke winkel is dit?

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Held!
Reactie #2585 Gepost op: 27 december 2006 - 17:20:45

50% is best fors voor MTO volgens mij, bij welke winkel is dit?

Je hebt een PM. Het is sowieso de moeite waard om de tarieven voor MTO even te gaan vergelijken, alvorens een bestelling te plaatsen. Ik ben eerlijkgezegd al lang blij dat er een mogelijkheid bestaat.

Heb Beerens International (agent Santoni in NL) even gemaild met de vraag of er een "Santoni-tarief" is voor MTO, of dat winkels dit vrij mogen bepalen. Dat zou duidelijkheid moeten scheppen over jouw vermoeden.

Groeten,
Don

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Verkooppunten
Reactie #2586 Gepost op: 28 december 2006 - 02:18:50
Heren,

Welke Santoni-verkooppunten zijn een bezoek waard? Hermans is wat mij betreft afgevallen, aangezien zij een e-mail terugstuurden dat MTO bij Santoni voor één model niet mogelijk is. Bij SirMax kan dat wel. Eén van de twee heeft dus ongelijk en ik ben geneigd te denken dat dat Hermans is.

Van belang zijn vooral het aanwezige assortiment en de deskundigheid van het personeel. Op dit moment staat SirMax op mijn lijstje. Ik moet vanuit Groningen komen, vandaar de vraag. Aangezien hiervoor toch al snel een dag moet worden uitgetrokken is mijn kerstvakantie is natuurlijk de ideale periode voor een excursie als deze. Zoals het nu staat mik ik op vrijdag 29 december.

Met vriendelijke groet,
Don

Huey

• Gast
Re: Verkooppunten
Reactie #2587 Gepost op: 28 december 2006 - 09:11:12
Heren,

Welke Santoni-verkooppunten zijn een bezoek waard? Hermans is wat mij betreft afgevallen, aangezien zij een e-mail terugstuurden dat MTO bij Santoni voor één model niet mogelijk is. Bij SirMax kan dat wel. Eén van de twee heeft dus ongelijk en ik ben geneigd te denken dat dat Hermans is.

Van belang zijn vooral het aanwezige assortiment en de deskundigheid van het personeel. Op dit moment staat SirMax op mijn lijstje. Ik moet vanuit Groningen komen, vandaar de vraag. Aangezien hiervoor toch al snel een dag moet worden uitgetrokken is mijn kerstvakantie is natuurlijk de ideale periode voor een excursie als deze. Zoals het nu staat mik ik op vrijdag 29 december.

Met vriendelijke groet,
Don

Het is heel simpel, het is geen kwestie van gelijk/ongelijk. Sommige winkels bieden het wel aan en anderen niet.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Verkooppunten
Reactie #2588 Gepost op: 28 december 2006 - 10:54:42
Citaat van: "Huey"
Heren,

Met vriendelijke groet,
Don

Het is heel simpel, het is geen kwestie van gelijk/ongelijk. Sommige winkels bieden het wel aan en anderen niet.

Interessant om dat te weten. Ik had geen rekening gehouden met die mogelijkheid.

Volgens Beerens is het ook nog eens zo dat de Santoni fabriek dit soort orders apart moet bevestigen. Eerst maar eens afwachten welke aanbevelingen worden gedaan op dit forum en dan morgen op pad :D

Groeten,
Don

filippini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2589 Gepost op: 28 december 2006 - 17:35:42
Ik geloof niet dat Santoni een snelle levertijd voor MTO kan garanderen: ze doen nu al ruim 2,5 maand om de spullen te leveren.
ignus est intrare

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2590 Gepost op: 28 december 2006 - 19:04:34
Citaat van: "filippini"
Ik geloof niet dat Santoni een snelle levertijd voor MTO kan garanderen: ze doen nu al ruim 2,5 maand om de spullen te leveren.

Bedankt voor de waarschuwing. Gezien de te verwachten levensduur kan ik een lange levertijd niet bezwaarlijk vinden, zo lang er maar geleverd wordt.

Voor zover ik weet is er namelijk geen enkele fabrikant die een vergelijkbaar model levert. Een monk hoort naar mijn idee in een schoenencollectie en stijl kenmerkt zich voor mij ook door een compromisloze houding ten aanzien van de keuzes die worden gemaakt bij het opbouwen van een garderobe.

My way or the highway om het maar eens populair uit te drukken.

Met vriendelijke groet,
Don

ibookje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2591 Gepost op: 29 december 2006 - 19:53:18
Vandaag bij Oger A'dam en in Arnhem (ben ff naam kwijt) geweest. Behalve de standaard (ietwat brave) modellen niets gezien.

Welke winkel heeft een leuk assortiment? Ik zit zelf in Rdam.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2592 Gepost op: 29 december 2006 - 19:56:15
Citaat van: "ibookje"
Vandaag bij Oger A'dam en in Arnhem (ben ff naam kwijt) geweest. Behalve de standaard (ietwat brave) modellen niets gezien.

Welke winkel heeft een leuk assortiment? Ik zit zelf in Rdam.

Je had even moeten doorrijden naar Nijmegen (Tijssen). Hebben ze veel Santoni modellen in de aanbieding.

ibookje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2593 Gepost op: 29 december 2006 - 20:01:24
Was daar vorige week. Ze hadden niet veel bijzonders toen. Of nu wel?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2594 Gepost op: 29 december 2006 - 20:27:45
Citaat van: "ibookje"
Was daar vorige week. Ze hadden niet veel bijzonders toen. Of nu wel?

Wat is niet veel bijzonders? Ben er donderdag geweest en toen hadden ze nog best wat Santoni's staan.