Citaat van: "Huey"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Rogier"Mooie schoen, maar wel weer Blake. Uitverkoopwerk dus imo! Ik lees nergens dat deze schoen net nieuw is.. Klopt! Maar ik bedoelde meer dat ik blake's alleen nog maar de uitverkoopprijs waard vind! Waarom? Niets mis met blake hoor.Ik vind goodyears veel lekkerder lopen en de maakwijze is kwalitatief beter. Veel blake's die ik mooi vind moeten nu ook tussen de 500 en 600 euro kosten en dat vind ik te duur voor een blake.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Rogier"Mooie schoen, maar wel weer Blake. Uitverkoopwerk dus imo! Ik lees nergens dat deze schoen net nieuw is.. Klopt! Maar ik bedoelde meer dat ik blake's alleen nog maar de uitverkoopprijs waard vind! Waarom? Niets mis met blake hoor.
Citaat van: "Carel"Citaat van: "Rogier"Mooie schoen, maar wel weer Blake. Uitverkoopwerk dus imo! Ik lees nergens dat deze schoen net nieuw is.. Klopt! Maar ik bedoelde meer dat ik blake's alleen nog maar de uitverkoopprijs waard vind!
Citaat van: "Rogier"Mooie schoen, maar wel weer Blake. Uitverkoopwerk dus imo! Ik lees nergens dat deze schoen net nieuw is..
Mooie schoen, maar wel weer Blake. Uitverkoopwerk dus imo!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Rogier"Mooie schoen, maar wel weer Blake. Uitverkoopwerk dus imo! Ik lees nergens dat deze schoen net nieuw is.. Klopt! Maar ik bedoelde meer dat ik blake's alleen nog maar de uitverkoopprijs waard vind! Waarom? Niets mis met blake hoor.Ik vind goodyears veel lekkerder lopen en de maakwijze is kwalitatief beter. Veel blake's die ik mooi vind moeten nu ook tussen de 500 en 600 euro kosten en dat vind ik te duur voor een blake.Blake is over het algemeen wat soepeler en de schoenen zijn wat modieuzer vaak. Het is een andere reden om te kopen, maar je weet eik al van te voren idd dat het minder lang mee gaat. Maar het is maar net hoeveel waarde je hecht aan uiterlijk etc. Maar ja, wat is minder lang, je doet echt minimaal wel een jaar of 5 met zo'n paar schoenen hoor.
Geweldig, Harm! =D> Ik was gisteren aan het einde van de middag nog bij Sir Max! Er was iemand aan het passen. Was jij dit? (rond 5 uur)
Citaat van: "cypripedium"Geweldig, Harm! =D> Ik was gisteren aan het einde van de middag nog bij Sir Max! Er was iemand aan het passen. Was jij dit? (rond 5 uur)Had jij je auto nog moeten verzetten en bracht je schoenen ter reparatie binnen?
Even op de kassabon gekeken en ik was 16:50 klaar. Zouden we elkaar net mis gelopen zijn.
Dank je wel. Ben er ook erg 'verliefd' op.