Zijn er eigenlijk grote prijsverschillen bij de verschillende winkels die Santoni verkopen? Liggen ze allemaal tussen de 370 en 425 euro of zijn sommige modellen ergens goedkoper?Tweede vraag: hoeveel kosten Santoni's eigenlijk om in te kopen bij de fabriek? Ik denk aan zo'n 200 euro waarna er nog transport, opslag en belasting bij komt en de verkoper de rest opstrijkt.
Ik heb de indruk dat er binnen nederland wenig tot geen prijsverschil is.Kan het natuurlijk mis hebben.
Citaat van: "Vincer"Zijn er eigenlijk grote prijsverschillen bij de verschillende winkels die Santoni verkopen? Liggen ze allemaal tussen de 370 en 425 euro of zijn sommige modellen ergens goedkoper?Tweede vraag: hoeveel kosten Santoni's eigenlijk om in te kopen bij de fabriek? Ik denk aan zo'n 200 euro waarna er nog transport, opslag en belasting bij komt en de verkoper de rest opstrijkt.Vergeet ook de winkelhuur niet, gas/water/elektra, verzekeringen, personeelskosten, sociale lasten, etc. etc.
Meestal zijn de prijzen wel op een niveau binnen europa.
Citaat van: "gusto napolitano"Meestal zijn de prijzen wel op een niveau binnen europa.Zeker als je in de grote steden gaat kijken inderdaad. Ik let ook niet meer zo op de prijs tegenwoordig moet ik eerlijk zeggen. Je weet gewoon dat je winkelt in een bepaalde prijsklasse en de ene keer is een paar schoenen 300 euro en de andere keer 500 ofzo. Overhemden tussen de 150 en 300 euro. Nou ja, dat weet je en daar hou je rekening mee.
Hehe..ok...ik had nog een vraagje over de maat van Santoni's het viel mij op dat ze erg groot vallen normaal heb ik 11 maar bij Santoni zaten de 9,5 goed, is dat voor alle modellen zo of verschilt dat erg?