@ Jos: Nog steeds €380? Vind hem eigenlijk nog steeds wel mooi...
Citaat van: "jos"Heeft inderdaad een dunne zool dus zal wel relatief snel ......Gewoon preventief een (tamelijk) dun rubberzooltje eronder laten lijmen.....
Heeft inderdaad een dunne zool dus zal wel relatief snel ......
Dit klinkt erg interessant. Kun je mij eens uitleggen hoe ik dit moet zien? Wordt dan op de huidige zool een laagje rubber geplakt? Ik neem aan dat dit dan over de gehele zool moet, want anders ga je dit voelen (wiebelen, of het rubber moet wel erg dun zijn). Of wordt in deze constructie de bestaande zool (gedeeltelijk) 'gesloopt' om te vervangen door rubber?Zitten aan deze constructie nadelen? Heeft er iemand ervaring mee?Groetjes,Jos
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "jos"Heeft inderdaad een dunne zool dus zal wel relatief snel ......Gewoon preventief een (tamelijk) dun rubberzooltje eronder laten lijmen.....Dit klinkt erg interessant. Kun je mij eens uitleggen hoe ik dit moet zien? Wordt dan op de huidige zool een laagje rubber geplakt? Ik neem aan dat dit dan over de gehele zool moet, want anders ga je dit voelen (wiebelen, of het rubber moet wel erg dun zijn). Of wordt in deze constructie de bestaande zool (gedeeltelijk) 'gesloopt' om te vervangen door rubber?Zitten aan deze constructie nadelen? Heeft er iemand ervaring mee?
Tot nu toe vind ik dit mooiste die ik heb gevonden.
Danny, ik heb je nu al vaker horen zeggen dat kwaliteitsschoenen beginnen bij 350 euro, en dat het merk een garantie is voor kwaliteit. Maar hoe zit het dan met de (dunzolige) santoni's die vd assem verkoopt voor +-270 euro?
Citaat van: "Jason"Danny, ik heb je nu al vaker horen zeggen dat kwaliteitsschoenen beginnen bij 350 euro, en dat het merk een garantie is voor kwaliteit. Maar hoe zit het dan met de (dunzolige) santoni's die vd assem verkoopt voor +-270 euro?Wat voor een modellen zijn dat? En in wat voor een kleuren? Ik heb bij Klijssen ook een paar voor 280 zien staan. Dat waren zwart/grijsachtige schoenen. Zagen er best prima uit, in ieder geval niet standaard.
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Jason"Danny, ik heb je nu al vaker horen zeggen dat kwaliteitsschoenen beginnen bij 350 euro, en dat het merk een garantie is voor kwaliteit. Maar hoe zit het dan met de (dunzolige) santoni's die vd assem verkoopt voor +-270 euro?Wat voor een modellen zijn dat? En in wat voor een kleuren? Ik heb bij Klijssen ook een paar voor 280 zien staan. Dat waren zwart/grijsachtige schoenen. Zagen er best prima uit, in ieder geval niet standaard.santoni fatto a mano met oranje binnenkant, dunne zool. cognac suede oxfords en donkerbruin/donkerblauwe brogues.