Zwart blijft lastig maar ze glimmen mooi!Haha die bedoelde ik met etnische minderheid schoen. Mijn turkse kleermaker draagt dat soort schoenen in het zwart
Citaat van: "Sergio"Zwart blijft lastig maar ze glimmen mooi!Haha die bedoelde ik met etnische minderheid schoen. Mijn turkse kleermaker draagt dat soort schoenen in het zwart Brabant is kut
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Sergio"Zwart blijft lastig maar ze glimmen mooi!Haha die bedoelde ik met etnische minderheid schoen. Mijn turkse kleermaker draagt dat soort schoenen in het zwart Brabant is kutje moeder is brabant
we het even gezellig houden.. jij ook he Napi? \/Citaat van: "Bonne"Dat eerste paar Car Shoe's is echt lelijk, zit geen vorm in. Tweede paar is al beter te doen... maar op beide zitten net wat teveel strikjes en frutsels om het echt mooi te laten zijn. Kun je nog steeds beter naar Tod's of iets dergelijks kijken.Zelf zou ik ze nooit kopen die Carshoe's, zou dan eerder voor Tod's gaan.
Dat eerste paar Car Shoe's is echt lelijk, zit geen vorm in. Tweede paar is al beter te doen... maar op beide zitten net wat teveel strikjes en frutsels om het echt mooi te laten zijn. Kun je nog steeds beter naar Tod's of iets dergelijks kijken.