Muji
Dat zijn die wat duurdere toch? Die hadden ze niet in het wit toen ik bij Uniqlo in Antwerpen was dus heb toen maar die cheapere per twee verpakt gekocht. Na een keer wassen was ik de gelukkige eigenaar van twee witte naveltruitjes van Uniqlo. Would not recommend.
Dit topic even naar boven halen.Voor de zomer ben ik op zoek naar een paar witte t-shirts (geen ondermode) van katoen om op een chino of spijkerbroek te dragen, met mijn witte CP's onder. Beetje McQueen stijl.
TGIF
Reactie Kneder:Ik zag dat deze op stijlforum werden aangeraden dus heb ik ze ook maar besteld. De heren daar weten echt wel wat mooi is. Zelf ben ik kneder en qua stijl nog een beginneling. Deze t-shirts zijn wel mooi clean en geveb geen “zie mij eens goed gekleed zijn” indruk. 100% katoen zonder zweetstoffen is natuurlijk ook winnen. Ik heb eerder een t-shirt gehad dat wel van zweetstoffen gemaakt was en dat was toch minder. Ik denk dat als je ze gewoon met de bonte was en wat kiezenstenen mee wast je vrij snel een wolfiaanse look krijgt. Straks op Sartorini ben ik helemaal het mannetje.
Heb ze nog nooit eerder gehad dus hoop dat ze niet te strak zitten.