Auteur Topic: Zwart suède, wel of niet?  (8168 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Zwart suède, wel of niet?
Reactie #30 Gepost op: 11 november 2009 - 23:46:58
Sorry, heb helaas (nog steeds) geen digitaal toestel. Ik heb wel eens geprobeerd om een fotootje van een nieuwe jas te maken met m'n blackberry, maar dat was een grote donkere vlek geworden.
Misschien dat mijn schoenen iets fotogenieker zijn, zal het van het weekend eens proberen...
Je mist er overigens weinig aan. Ik gebruik ze vooral als regenschoenen dus het mooiste is er wel van af.

Ik ben vooral benieuwd naar de modellen. En trouwens ook wel hoe ze er na een tijdje (in de regen) dragen uitzien.

(Zwart suède zou nog best lastig kunnen zijn om te fotograferen, kan ik me voorstellen, maar dat merk je dan eventueel wel.)

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 12 november 2009 - 00:23:44
Ik ga van het weekend even m'n best doen. Zal geen reclame worden voor zwarte suede...

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 12 november 2009 - 09:32:57
Ik vind het wel wat hebben, geen brogue inderdaad maar gewoon gladde oxford. Ik zag laatst een mooi paar bij Pauw staan, volgens mij van Sutor Mantellassi 8).

Alleen wanneer draag je zoiets, onder een pak is best lastig denk ik :-k?
The man with style, is the man who can smile

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 12 november 2009 - 09:43:46

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #34 Gepost op: 12 november 2009 - 09:50:19
Een boot is te casual, die ga ik zeker niet onder een pak dragen (en casual vind ik bruine boots mooier). Ik probeer me voor te stellen of ik een zwart suede oxford onder een (grijs) pak zou dragen :-k
The man with style, is the man who can smile

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 12 november 2009 - 09:57:55
Een boot is te casual, die ga ik zeker niet onder een pak dragen (en casual vind ik bruine boots mooier). Ik probeer me voor te stellen of ik een zwart suede oxford onder een (grijs) pak zou dragen :-k

Grijs/antraciet pak. Of casual onder een grijze flannel broek bijvoorbeeld? Of voor degenen met een odd jacket in antraciet (ik noem geen namen) met een andere kleur broek ertussen.