Een tijdje geleden op het idee gekomen om mijn vader voor zijn verjaardag een maatshirt cadeau te doen van Suit Supply. Ik had hierbij de bruiloft van mijn zusje 12 sept a.s. in mijn achterhoofd. Cadeaubon gehaald van 118 en vaders uiteraard blij.
Enfin nadat mijn vader zijn pak vanmiddag had opgehaald (moest nog vermaakt worden) vanavond gelijk langs de SuSu gereden dit aangaven dat de ateliers net een paar dagen dicht zijn en 12 september absoluut niet haalbaar is. Ik stond vreemd te kijken aangezien ik in de veronderstelling was dat de levertijd 3-4 weken was (is normaal ook zo) maar nu kennelijk > 8 weken. Met dat argument en nog een mooi verhaal eromheen gelukkig wel de cadeaubon weten te cashen, maargoed daar heb ik nog geen hemd mee voor mijn vader (zelf wil ik er overigens ook een voor de bruiloft). Mijn vraag is dan ook:
waar kan ik voor 100-150 euro een maatshirt laten maken?
Dan ga ik eens navragen of het ergens anders nog wel mogelijk is.. Ik ben hier tot nu toe alleen New Tailor tegengekomen die net in die prijsklasse vallen, maar daar zijn de ervaringen wisselend mee..
Thanks in advance!