Auteur Topic: Pakken van Jort Kelder  (25885 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Pakken van Jort Kelder
Reactie #45 Gepost op: 14 december 2004 – 19:50:47
Vinden jullie het nu echt interessant om te spotten wat anderen aan hebben? Zo'n stijlicoon vind ik JK nu ook weer niet.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken van Jort Kelder
Reactie #46 Gepost op: 14 december 2004 – 19:51:22
Citaat van: "Huey"
Vinden jullie het nu echt interessant om te spotten wat anderen aan hebben? Zo'n stijlicoon vind ik JK nu ook weer niet.

Als je de andere mannen aan tafel bekijkt heb ik daar niet zo'n zin in idd :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #47 Gepost op: 14 december 2004 – 19:54:03
Citaat van: "Huey"
Vinden jullie het nu echt interessant om te spotten wat anderen aan hebben? Zo'n stijlicoon vind ik JK nu ook weer niet.
Hij is voor vele een stijlicoon omdat hij veel in beeld is.Voor het zelfde geld zou Nexus dat ook kunnen als hij veel in beeld zou zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Pakken van Jort Kelder
Reactie #48 Gepost op: 14 december 2004 – 19:57:09
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Vinden jullie het nu echt interessant om te spotten wat anderen aan hebben? Zo'n stijlicoon vind ik JK nu ook weer niet.
Hij is voor vele een stijlicoon omdat hij veel in beeld is.Voor het zelfde geld zou Nexus dat ook kunnen als hij veel in beeld zou zijn.


Ik vind het leuk wat hij doet, met die rubrieken in de quote (die door YvrA worden volgeschreven) en boekjes als Man & Pak. Maar ik vind hem zelf over het algemeen niet overdreven goed gekleed. Hij laat zich er ook echt op voorstaan.

Ik zag hem laatst bij Raymann is laat, gelijk over maatwerk beginnen, béétje fout imho. Wat is er gebeurd met: 'het is een privé genoegen'.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #49 Gepost op: 14 december 2004 – 23:41:04
Citaat van: "Huey"
Ik vind het leuk wat hij doet, met die rubrieken in de quote (die door YvrA worden volgeschreven) en boekjes als Man & Pak. Maar ik vind hem zelf over het algemeen niet overdreven goed gekleed. Hij laat zich er ook echt op voorstaan.

Ik zag hem laatst bij Raymann is laat, gelijk over maatwerk beginnen, béétje fout imho. Wat is er gebeurd met: 'het is een privé genoegen'.

Ik vind hem eigenlijk wel erg goed gekleed. Altijd mooie slank gesneden pakken, maathemden en mooie schoenen. Maar misschien vind ik dit sneller omdat er niemand in Nederland goed gekleed is en hij een uitzondering is.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #50 Gepost op: 15 december 2004 – 00:01:27
Er zullen vast nog wel meerderen goed gekleed gaan in nederland JK staat wat meer in de belangstelling.Als ikzelf wat vaker op tv zou zijn te zien zouden de mensen ook zeggen die gaat goed gekleed.Geldt trouwens ook voor de forum leden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Pakken van Jort Kelder
Reactie #51 Gepost op: 15 december 2004 – 00:02:31
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Ik vind het leuk wat hij doet, met die rubrieken in de quote (die door YvrA worden volgeschreven) en boekjes als Man & Pak. Maar ik vind hem zelf over het algemeen niet overdreven goed gekleed. Hij laat zich er ook echt op voorstaan.

Ik zag hem laatst bij Raymann is laat, gelijk over maatwerk beginnen, béétje fout imho. Wat is er gebeurd met: 'het is een privé genoegen'.

Ik vind hem eigenlijk wel erg goed gekleed. Altijd mooie slank gesneden pakken, maathemden en mooie schoenen. Maar misschien vind ik dit sneller omdat er niemand in Nederland goed gekleed is en hij een uitzondering is.


Maar er zitten niet echt veel 'spannende' accenten in vind ik. Hij heeft altijd mooie dingen. Maar nooit echt iets dat er uit springt.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken van Jort Kelder
Reactie #52 Gepost op: 15 december 2004 – 00:02:51
Citaat van: "gusto napolitano"
Er zullen vast nog wel meerderen goed gekleed gaan in nederland JK staat wat meer in de belangstelling.Als ikzelf wat vaker op tv zou zijn te zien zouden de mensen ook zeggen die gaat goed gekleed.Geldt trouwens ook voor de forum leden.

Ik weerhou je niet om foto's van 'n paar stukken uit je garderobe te maken, integendeel ;)

En volgens mij is gusto inderdaad minstens zo'n liefhebber als Jort.. misschien zelfs erger? :)

Citaat van: "Huey"
Maar er zitten niet echt veel 'spannende' accenten in vind ik. Hij heeft altijd mooie dingen. Maar nooit echt iets dat er uit springt.

Het is inderdaad eigenlijk altijd navy/grijs streepjespak met roze shirt, blauwe bretels en halfhoge santoni's... maargoed, is z'n eigen style nu eenmaal. Vind hem nog steeds veel smaak hebben.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #53 Gepost op: 15 december 2004 – 00:33:36
Vind ik juist wel mooi; hij is kennelijk uiterst zeker van zijn stijl...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #54 Gepost op: 15 december 2004 – 00:38:27
Citaat van: "Camiceria"
Vind ik juist wel mooi; hij is kennelijk uiterst zeker van zijn stijl...

Dat ben ik ook...zie wel dat mensen dat soms vreemd vinden maar je ziet ze je na verloop van tijd wel nadoen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #55 Gepost op: 15 december 2004 – 00:46:12
Ben er ook wel zeker van, maar niet zoals Kelder -weet niet hoe dat met jou zit-. Ik experimenteer toch nog vaak (net als vele forumleden met mij denk ik), maar mijn stijlzekerheid gaat in steeds kleinere dingen zitten. Al mijn pakken, jasjes en pantaloni zijn in dezelfde stijl, maar speel nog met sokkenkleur bijvoorbeeld. Zeg maar dingen die het net wat meer dandy maken...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #56 Gepost op: 15 december 2004 – 00:54:24
Citaat van: "Camiceria"
Ben er ook wel zeker van, maar niet zoals Kelder -weet niet hoe dat met jou zit-. Ik experimenteer toch nog vaak (net als vele forumleden met mij denk ik), maar mijn stijlzekerheid gaat in steeds kleinere dingen zitten. Al mijn pakken, jasjes en pantaloni zijn in dezelfde stijl, maar speel nog met sokkenkleur bijvoorbeeld. Zeg maar dingen die het net wat meer dandy maken...
Voor je het weet kies je gewoon voor een style na lang zoeken.Dat heb ik zelf ook en dat zie je ook bij Kelder.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #57 Gepost op: 15 december 2004 – 03:00:19
Citaat van: "Solitarias"
JK op Ned3.

Roze Borrelli shirt? Panerai (horloge naar binnen dragend..)
Wel breed geschouderd jasje.....


Voor iedereen die benieuwd is was hij precies aanhad.
www.uitzendinggemist.nl

Erg mooi horloge. Heb hem dat wel vaker zien dragen maar waarom draagt hij het aan de binnenkant had hij de vorige keer dat ik hem zag bij harry mens geloof ik ook al.

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #58 Gepost op: 15 december 2004 – 12:37:32
Vorig jaar liet JK blijken dat hij het wel gehad had met zijn pakken en
op het dragen van "combinaties" :oops: wilde overgaan. Hier heb ik
nog niet veel van gezien. Op de foto's van Quote zie je dat YVRA dit
tegenwoordig wel vaak doet, en overigens ook zeer goed (IMHO).
Ik denk ook dat hij geen panerai droeg maar een u-boat. Pak was aan de
schouders te zien Italiaans handwerk.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #59 Gepost op: 15 december 2004 – 13:06:39
Citaat van: "Huey"
Maar er zitten niet echt veel 'spannende' accenten in vind ik. Hij heeft altijd mooie dingen. Maar nooit echt iets dat er uit springt.

Dat vind ik juist wel mooi, ook ik hou mijn gardarobe liever rustig en het spannende zit dan in de sokken of iets dergelijks. Maar wat zou jij voor spannends willen zien?