Auteur Topic: Pakken van Jort Kelder  (25875 keer gelezen)

Penjon

  • Gebruiker
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Gepost op: 06 december 2004 – 19:19:25
Ik vind de pakken die Jort Kelder draagt erg goed. Kort op de schouder, met geplooide mouwinzet, en de smalle pantalon die hoog zit. Weet eigenlijk iemand welk merk hij vaak draagt? In dit kader denk ik dat Gusto meer informatie heeft aangezien hij laatst nog met m heeft gesproken.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Pakken van Jort Kelder
Reactie #1 Gepost op: 06 december 2004 – 19:36:58
Citaat van: "Penjon"
Ik vind de pakken die Jort Kelder draagt erg goed. Kort op de schouder, met geplooide mouwinzet, en de smalle pantalon die hoog zit. Weet eigenlijk iemand welk merk hij vaak draagt? In dit kader denk ik dat Gusto meer informatie heeft aangezien hij laatst nog met m heeft gesproken.
Het meest draagt hij opmaat gemaakte Borreli pakken.Het liefst van een dunne dus de duurdere stof en zo strak als een condoom.Hij koopt ook bij Pauw o.a schoenen halfhoge Santoni suede met gesp en zonder.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
Pakken van Jort Kelder
Reactie #2 Gepost op: 06 december 2004 – 19:55:59
doe mij maar pakken zo comfortabel als de pil

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #3 Gepost op: 06 december 2004 – 19:59:26
Zal zeker een stuk prettiger zitten :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Re: Pakken van Jort Kelder
Reactie #4 Gepost op: 06 december 2004 – 21:45:09
Citaat van: "gusto napolitano"
Het meest draagt hij opmaat gemaakte Borreli pakken.Het liefst van een dunne dus de duurdere stof en zo strak als een condoom.Hij koopt ook bij Pauw o.a schoenen halfhoge Santoni suede met gesp en zonder.

Waar zit Pauw precies?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Re: Pakken van Jort Kelder
Reactie #5 Gepost op: 06 december 2004 – 21:46:38
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "gusto napolitano"
Het meest draagt hij opmaat gemaakte Borreli pakken.Het liefst van een dunne dus de duurdere stof en zo strak als een condoom.Hij koopt ook bij Pauw o.a schoenen halfhoge Santoni suede met gesp en zonder.

Waar zit Pauw precies?


v. Baerlestraat in Amsterdam. Dat is de straat die haaks loopt op de PC Hooftstraat en grenzend aan het museumplein en concertgebouw.
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Pakken van Jort Kelder
Reactie #6 Gepost op: 06 december 2004 – 21:56:36
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "gusto napolitano"
Het meest draagt hij opmaat gemaakte Borreli pakken.Het liefst van een dunne dus de duurdere stof en zo strak als een condoom.Hij koopt ook bij Pauw o.a schoenen halfhoge Santoni suede met gesp en zonder.

Waar zit Pauw precies?[/quote

Als je de pc hoofd uitloop kom je gelijk op de van baerlestraat,ga hier links af aan de kant van societyshop ga je het eerste blok af daarna steek je over je loop dit tweede blok af.In dit tweede blok kom je eerst een aantal Pauw winkels tegen deze zijn voor vrouwen een beetje aan het eind van dit blok zit Pauw heren je herkent dit aan twee etalage`s van hun.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #7 Gepost op: 06 december 2004 – 22:16:04
Bedankt voor de reacties.
Heb over een weekje 'kerstvakantie', dus ga er dan eens kijken!

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #8 Gepost op: 06 december 2004 – 22:46:31
Pauw is een fijne zaak met een mooie collectie een aantal merken zal je ook bij Oger tegenkomen.Personeel is vriendelijk al lijkt het zo op eerste gezicht misschien niet maar als je ze eenmaal kan valt het best mee kom er zelf al jaren met plezier.Overigens vriend Jort komt hier ook voor kleding.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #9 Gepost op: 06 december 2004 – 23:24:37
Citaat van: "gusto napolitano"
Pauw is een fijne zaak met een mooie collectie een aantal merken zal je ook bij Oger tegenkomen.Personeel is vriendelijk al lijkt het zo op eerste gezicht misschien niet maar als je ze eenmaal kan valt het best mee kom er zelf al jaren met plezier.Overigens vriend Jort komt hier ook voor kleding.

Had ook niet anders vewacht dan dat hij daar zou komen.
Wil er niet een heel nieuw topic voor openen en heb al aardig wat dingen gevonden, maar wat zijn nou zaken die je in A'dam moet bezoeken?

Edit: ben op zoek naar zaken die niet zo bekend zijn (althans bij mij dan), want de grote zaken ken ik al en weet ik al te vinden.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken van Jort Kelder
Reactie #10 Gepost op: 06 december 2004 – 23:27:25
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "gusto napolitano"
Pauw is een fijne zaak met een mooie collectie een aantal merken zal je ook bij Oger tegenkomen.Personeel is vriendelijk al lijkt het zo op eerste gezicht misschien niet maar als je ze eenmaal kan valt het best mee kom er zelf al jaren met plezier.Overigens vriend Jort komt hier ook voor kleding.

Had ook niet anders vewacht dan dat hij daar zou komen.
Wil er niet een heel nieuw topic voor openen en heb al aardig wat dingen gevonden, maar wat zijn nou zaken die je in A'dam moet bezoeken?

:arrow: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=113
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #11 Gepost op: 06 december 2004 – 23:29:15
Citaat van: "Nexus"

:arrow: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=113

Ik zal volgende keer verder kijken dan mijn neus lang is, sorry... :oops:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken van Jort Kelder
Reactie #12 Gepost op: 06 december 2004 – 23:34:39
Nu kopspijkers op NL3, als 't goed is komt Jort straks op 'n spijker slaan ;)[/u]
Fashion can be bought. Style one must possess.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #13 Gepost op: 07 december 2004 – 15:38:57
Citaat van: "Nexus"
Nu kopspijkers op NL3, als 't goed is komt Jort straks op 'n spijker slaan ;)[/u]


Hij zag er weer gelikt uit zoals altijd mooi roze shirt. met blauwe bretels.

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Pakken van Jort Kelder
Reactie #14 Gepost op: 07 december 2004 – 15:49:01
Ik vond persoonlijk de keuze van de kleur bretels niet echt gelukkig. Ik denk dat JK veel gedaan heeft voor het stijjlgevoel van de Nederlandse man maar ik vind persoonlijk dat hij zijn pijpen echt te kort draagt, het lijken wel van driekwartsbroeken. Kan het wel begrijpen: weet je wat je betaalt voor een noxom 150 :lol: