Afgelopen week mijn nieuwe en eerste PT01 gedragen, onze Engelstalige evenknieën op SF.net zouden zeggen 'I've been rockin the new PT today!' Een aantal complimenten gehad van de dames op het werk en een van de dames wilde weten voor haar eigen man, waar ze te koop waren in Laren. Met behulp van SF een koud kunstje om te beantwoorden!
Het draagt erg goed, de pasvorm is subliem en de stof voelt lekker 'dik' maar niet te warm aan. Ik weet niet hoe ik het comfortabele gevoel anders moet omschrijven. Het is tevens mijn eerste broek met een dergelijk smalle pijp en ook dat vond ik prettig dragen en mooi staan met mijn nieuwe Magnanni's. Het kind had als zijn nieuwe kleren naar school aan gedaan! Ik was een beetje bang voor een wortel-silhouet en megavoeten maar met een kleine maat 42 is dat niet het geval. De knopen aan de broek knopen ook lekker door de afgeronde vorm, misschien vreemd om te zeggen, maar dat droeg voor mij bij aan het draagplezier.
Superblij met de broek en er gaat er zeker nog een komen. 'Thanks SF you make me look good!'