Is dit jasje eigenlijk nog een beetje een 2,5 knoops? Of echt, zoals op yoox te zien, 3 knoops.
Citaat van: "Carwo"Het lijkt me in elk geval een heerlijk jasje, heel mooi. De afwerking is minder; welke losse draadjes eventueel kwaad kunnen, weet ik niet.Je hebt gelijk, het jasje zit als een tweede huid! Dat gevoel heb ik alleen nog maar gehad met een Borrelli jasje in het verleden.
Het lijkt me in elk geval een heerlijk jasje, heel mooi. De afwerking is minder; welke losse draadjes eventueel kwaad kunnen, weet ik niet.
Citaat van: "foto010101"Citaat van: "Carwo"Het lijkt me in elk geval een heerlijk jasje, heel mooi. De afwerking is minder; welke losse draadjes eventueel kwaad kunnen, weet ik niet.Je hebt gelijk, het jasje zit als een tweede huid! Dat gevoel heb ik alleen nog maar gehad met een Borrelli jasje in het verleden. Ik kan aleen maar zeggen dat je er veel plezier van gaat hebben.heb zelf ook een linnen pak van Boglioli en het draagt erg fijn.
Die van mij ziet er wel goed uit die van jou is zo slecht nog niet hoor.
Citaat van: "gusto napolitano"Die van mij ziet er wel goed uit die van jou is zo slecht nog niet hoor.Ja, misschien vergroot ik het wel te veel uit.