Auteur Topic: Trying too hard  (20605 keer gelezen)

Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #15 Gepost op: 29 mei 2008 – 20:12:46
Citaat van: "gusto napolitano"
Niks mis met de kleding van Marc Guyot hij haalt zijn inspiratie uit The Old Day's.Zie ook Inspiration op zijn site net zo iets als het plaatjes uit de oude doos topic hier.
`

volledig eensch... het is een bron van inspiratie, je moet door de plaaatjes heen lezen tussen de regels en we pikken er zelf stiekem ook dingen uit zonder dat je er erg in hebt.  If nobody tries to hard, dan blijft ales hetzelfde.. Maar zoals ik wel vaker zie hier de laatste tijd, moet het bijna amerikaans saai worden, een voorbeeld vind ik Evan S, die altijd net over het randje gaat van wat "mag"(volgens sommige anderen, ik vind het leuk) , Puccini is er ook zo eentje, maar dit zijn de innovators. De Foto`s zijn van een soort etalage waarbij altijd overdreven dient te worden, reken maar dat ze wel de aandacht trekken.  Ik zie ook weinig mensen met zo`n setje aanlopen, tenzij mezelf of een enkele op hol geslagen decorateur.  Het isook een kostbare aangelegenheid om al setjes zo te kopen, enne als je eenmaal iets met veel succes aangehad hebt smaakt dat naar meer...  Ik heb best wat zwaar vermogende klanten en eentje zei mij ooit het volgende " mensen roepen altijd dat je aan een boot niets hebt, dat je er maar een paar weken mee kunt varen per jaar; dan hebben ze te weinig geld want ik merk er niets van en vaar er graag af en toe eens mee"

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #16 Gepost op: 29 mei 2008 – 20:39:47
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ben bij hem in zijn winkel geweest en de pakken rtw maar ook maatwerk ziet er goed uit.Ik denk dat als NVN dit zou zijn de heren allen een te strakke kruis zouden krijgen.


+1

veloS

  • Gebruiker
  • Berichten: 169
    • Bekijk profiel
Re: Trying too hard
Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2008 – 01:30:41
Citaat van: "Daedalus"

Grappig dat Andy zich ook al ergert aan pochetjes die matchen met shirts of dassen.

Donker pak + wit overhemd + ditto pochet (en dan verder niks) = geweldig, als je het mij vraagt.

Citaat van: "Sergio"
Het zou al veel schelen als de vestjes worden weggelaten.

Zeker, zeker. Dan zou het allemaal juist erg goed staan, dunkt me.

Puccini

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2008 – 02:14:27
Citaat van: "Michael Corleone"
Citaat van: "gusto napolitano"
Niks mis met de kleding van Marc Guyot hij haalt zijn inspiratie uit The Old Day's.Zie ook Inspiration op zijn site net zo iets als het plaatjes uit de oude doos topic hier.
`

volledig eensch... het is een bron van inspiratie, je moet door de plaatjes heen lezen tussen de regels en we pikken er zelf stiekem ook dingen uit zonder dat je er erg in hebt.  If nobody tries to hard, dan blijft ales hetzelfde.. Maar zoals ik wel vaker zie hier de laatste tijd, moet het bijna amerikaans saai worden, een voorbeeld vind ik Evan S, die altijd net over het randje gaat van wat "mag"(volgens sommige anderen, ik vind het leuk) , Puccini is er ook zo eentje, maar dit zijn de innovators. De Foto`s zijn van een soort etalage waarbij altijd overdreven dient te worden, reken maar dat ze wel de aandacht trekken.  Ik zie ook weinig mensen met zo`n setje aanlopen, tenzij mezelf of een enkele op hol geslagen decorateur.  Het isook een kostbare aangelegenheid om al setjes zo te kopen, enne als je eenmaal iets met veel succes aangehad hebt smaakt dat naar meer...  Ik heb best wat zwaar vermogende klanten en eentje zei mij ooit het volgende " mensen roepen altijd dat je aan een boot niets hebt, dat je er maar een paar weken mee kunt varen per jaar; dan hebben ze te weinig geld want ik merk er niets van en vaar er graag af en toe eens mee"



Hier ben ik het zeker mee eens, hoewel ik denk wel dat EvanS en ik een andere invulling geven aan ons 'te ver gaan'?
(Ik heb het alleen vreselijk druk met werk en school , dus van foto's gaat het de komende tijd niet komen.)
ch mφchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2008 – 15:29:39
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Daedalus"


 :cry:


Toch wel erg fraai hoor!!!!


Volledig mee eens - vind dit ook wel een heel fraaie combi !
Dat vestje kan voor october/november en maart/april perfect.
Where has all the glamour gone?

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #20 Gepost op: 31 mei 2008 – 15:48:21
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ben bij hem in zijn winkel geweest en de pakken rtw maar ook maatwerk ziet er goed uit.Ik denk dat als NVN dit zou zijn de heren allen een te strakke kruis zouden krijgen.


Ik ben niet een van de NVN fanboys en ik vind de stukken van Marc Guyot op zichzelf erg mooi, maar in combinatie komt het gewoon te geaffecteerd over...
cyka blyat

Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #21 Gepost op: 31 mei 2008 – 16:22:19
Citaat van: "Snob"
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Daedalus"


 :cry:


Toch wel erg fraai hoor!!!!


Volledig mee eens - vind dit ook wel een heel fraaie combi !
Dat vestje kan voor october/november en maart/april perfect.



ah snob leeft ook nog!  nog mijn beste nieuwjaarswensen :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #22 Gepost op: 31 mei 2008 – 18:56:55
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ben bij hem in zijn winkel geweest en de pakken rtw maar ook maatwerk ziet er goed uit.Ik denk dat als NVN dit zou zijn de heren allen een te strakke kruis zouden krijgen.


Ik ben niet een van de NVN fanboys en ik vind de stukken van Marc Guyot op zichzelf erg mooi, maar in combinatie komt het gewoon te geaffecteerd over...
Het is natuurlijk die Parijse Style wat hij probeert te brengen.Je moet er toch maar eens langs gaan en zijn winkel bekijken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #23 Gepost op: 31 mei 2008 – 19:05:05
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ben bij hem in zijn winkel geweest en de pakken rtw maar ook maatwerk ziet er goed uit.Ik denk dat als NVN dit zou zijn de heren allen een te strakke kruis zouden krijgen.


 :lol:

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Trying too hard
Reactie #24 Gepost op: 31 mei 2008 – 23:28:20
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik ben bij hem in zijn winkel geweest en de pakken rtw maar ook maatwerk ziet er goed uit.Ik denk dat als NVN dit zou zijn de heren allen een te strakke kruis zouden krijgen.


Ik ben niet een van de NVN fanboys en ik vind de stukken van Marc Guyot op zichzelf erg mooi, maar in combinatie komt het gewoon te geaffecteerd over...
Het is natuurlijk die Parijse Style wat hij probeert te brengen.Je moet er toch maar eens langs gaan en zijn winkel bekijken.


Wat is nou precies die Parijse stijl Gusto? Zou je daar nog wat meer over kunnen vertellen? Michael Alden van London Lounge heeft er overigens een mooie post over geschreven.
cyka blyat

Storm

  • Gebruiker
  • Berichten: 422
    • Bekijk profiel
Re: Trying too hard
Reactie #25 Gepost op: 06 juni 2009 – 23:44:12
Zo'n wit biesje hoort sowieso enkel op jasjes van mensen die blikken trekken bij roeiwedstrijden. Het dragen van zulk een jasje zonder de correcte achtergrond te kennen is jammer. Laatst liep iemand al met zo'n jasje op een roeievenement zonder uberhaupt ooit geroeid te hebben ](*,)
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Henley

  • Gebruiker
  • Berichten: 572
    • Bekijk profiel
Re: Trying too hard
Reactie #26 Gepost op: 07 juni 2009 – 07:12:18
Zo'n wit biesje hoort sowieso enkel op jasjes van mensen die blikken trekken bij roeiwedstrijden. Het dragen van zulk een jasje zonder de correcte achtergrond te kennen is jammer. Laatst liep iemand al met zo'n jasje op een roeievenement zonder uberhaupt ooit geroeid te hebben ](*,)

Wie heeft jou deze onzin mores bijgebracht

Storm

  • Gebruiker
  • Berichten: 422
    • Bekijk profiel
Re: Trying too hard
Reactie #27 Gepost op: 07 juni 2009 – 09:26:16
Word maar lid bij een corporale roeiclub.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Trying too hard
Reactie #28 Gepost op: 07 juni 2009 – 09:49:54
Zo'n wit biesje hoort sowieso enkel op jasjes van mensen die blikken trekken bij roeiwedstrijden. Het dragen van zulk een jasje zonder de correcte achtergrond te kennen is jammer. Laatst liep iemand al met zo'n jasje op een roeievenement zonder uberhaupt ooit geroeid te hebben ](*,)

Nu sla je een beetje door Storm. Ik heb nooit in het leger gezeten, mag ik dan geen miltary-kleding dragen als ik dat zou willen? Hell, ik overweeg een safari-jacket, maar ik ben nooit op safari geweest. Een shooting-jacket lijkt me ook prachtig, maar ik heb nooit gejaagd, wat nu?

Henley

  • Gebruiker
  • Berichten: 572
    • Bekijk profiel
Re: Trying too hard
Reactie #29 Gepost op: 07 juni 2009 – 10:50:00
Word maar lid bij een corporale roeiclub.

Zoals bijv. de skadi roeiblazer zonder witte bies hahaha