Auteur Topic: Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand  (3273 keer gelezen)

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand
Gepost op: 02 december 2004 – 11:15:51
Alan Flusser, author of several indispensable guides to menswear and creator of Michael Douglas' power look for the film "Wall Street," is offering a special holiday gift package. In conjunction with the luxury lifestyle magazine Robb Report (which belittles Mr. Flusser by referring to him as a "fashion guru"), lucky recipients will receive a wardrobe analysis by Mr. Flusser in his New York shop. You and Mr. Flusser will then board a Gulfstream II for a tour of British and Italian textile mills, where you'll choose the fabrics for your new wardrobe: 10 suits, 10 sportcoats, 36 shirts, 10 trousers, three dinner jackets and three topcoats. While in Europe, Mr. Flusser will also help you procure dressing gowns in Venice, shooting clothes in Vienna, and pajamas in Como. And lest your wardrobe be incomplete, the package also includes 50 neckties, three leather jackets, two hats, a dozen shoes, and various other accessories. In Paris you'll meet an engraver and commission your custom blazer buttons. And upon returning home, should you find yourself befuddled by your newfound bounty of sartorial choices, Mr. Flusser can design and direct the installation of a computerized dressing closet — sort of a cross between Jeeves the butler and Hal from "2001." Prices start at $1 million — perhaps we should call him Mr. Fleecer?

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand
Reactie #1 Gepost op: 02 december 2004 – 12:45:40
Nog even een aanvulling op het eerste stuk. Bij Oger kan je mee met
oude heer Lusink naar Borrelli te Napels voor een maatsessie.
Vervoer vindt plaats in de Lost Boys jet (geloof ik). Minimaal 4 personen en ik denk dat er verwacht wordt dat er iets meer aangeschaft wordt dan
4 maatshirtjes.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand
Reactie #2 Gepost op: 02 december 2004 – 13:01:27
Citaat van: "zampa di gallina"
en ik denk dat er verwacht wordt dat er iets meer aangeschaft wordt dan 4 maatshirtjes.

 :D

Misschien iets voor Gusto? :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand
Reactie #3 Gepost op: 02 december 2004 – 13:05:57
Citaat van: "zampa di gallina"
Nog even een aanvulling op het eerste stuk. Bij Oger kan je mee met
oude heer Lusink naar Borrelli te Napels voor een maatsessie.
Vervoer vindt plaats in de Lost Boys jet (geloof ik). Minimaal 4 personen en ik denk dat er verwacht wordt dat er iets meer aangeschaft wordt dan
4 maatshirtjes.


Dat is geloof ik een keer gebeurd als publiciteitsstunt, in samenwerking met Quote.

Maar dat Lost Boys snap ik helemaal niets van. Ik heb altijd over dat bedrijf gehoord dat het op balanceert op de rand van faillissement en dan toch een eigen jet e.d. Via het geruchtencircuit hoor je dat die vader van Michiel Mol er zoveel insteekt. Maar op een gegeven moment ziet die man toch ook wel dat er dan niets uitkomt  :?:   :?:

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand
Reactie #4 Gepost op: 02 december 2004 – 13:28:10
Im denk dat je wat anders bedoelt: het YVRA stuk in de Quote waar een aantal heren (van Quote en vrindjes)+een prijswinnaar naar Borrelli gingen voor een maatsessie in de lost boys jet. Dat was eenmalig. Later heb ik dus in een interview met Lusink over de mogelijkheid gelezen waarover ik eerder schreef.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mee aan de hand, voor hem, die niet weet van hoed en rand
Reactie #5 Gepost op: 02 december 2004 – 17:42:14
Maatwerk sessies in napels met Oger is een onderdeel van wat er allemaal mogelijk is bij hun.Komt een aantal keren per jaar voor mits genoeg aanmeldingen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.