MaChemist ,
Ik ging voor het model 800 van B&V maar die waren , toen ik ze voor het eerst vasthad , bij nader inzien niet mijn type schoen. Heb nogal een smalle voet en dan zitten schoenen met gesp nu eenmaal niet zo goed als die met rijgkoorden.
De vriendelijke heer van S&S heeft een heel aantal schoenen uit de B&V reeks uitgehaald , waaronder voornamelijk die met Norvegese constructie , maar ook een Barracuda.
Dit paar zat het meest comfortabel , liep het lekkerst en was qua stijl ook wat ik zocht. (zakelijk gebruik).
De schoenen lopen goed in momenteel en geven een degelijke ondersteuning. Enkel is het voor mij wat wennen nog aan schoenen met een dergelijke harde zool / hak. Is toch net iets anders dan de 50 euro schoentjes uit de Shoe-discount
Ze hadden die inderdaad op stock , en zelfs in mijn maat (een 6'je).
Voor zover ik weet zijn ze de enige in omstreken die B&V verkopen. Barneys in New-York verkoopt ze ook , en een winkel in Tokyo , maar anders heb ik geen weet van zaken die B&V verkopen.
Ik heb voor dit paar 755 betaald , en ik kreeg er van de vriendelijke heer van S&S de 2 onderhoudsprodukten bij