Auteur Topic: Suit Supply Trenchcoat  (50397 keer gelezen)

Surging

  • Gebruiker
  • Berichten: 297
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #105 Gepost op: 04 april 2016 – 15:08:41
1,87m, valt best mee, het probleem is vooral de verhouding van mijn armen en benen met mijn torso. Extra knoop is wel een goed idee, alleen dan zou ik ze nu waarschijnlijk allemaal moeten laten vervangen.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #106 Gepost op: 04 april 2016 – 18:25:03
Een 94 is ook smaller dan een 48, gaat de rest dan nog passen?

 Jasje korter maken is ook niet altijd de beste keuze. Met oprgstikte zakken kun je er sws geen 3cm afhalen.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #107 Gepost op: 04 april 2016 – 18:25:40
1,87m, valt best mee, het probleem is vooral de verhouding van mijn armen en benen met mijn torso. Extra knoop is wel een goed idee, alleen dan zou ik ze nu waarschijnlijk allemaal moeten laten vervangen.

Je hebt toch reserve knoop? En dan pak je er één weg bij je binnenzak.

NielsK

  • Gebruiker
  • Berichten: 633
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #108 Gepost op: 04 april 2016 – 23:30:57

1,87m, valt best mee, het probleem is vooral de verhouding van mijn armen en benen met mijn torso. Extra knoop is wel een goed idee, alleen dan zou ik ze nu waarschijnlijk allemaal moeten laten vervangen.
1,87m is net op het randje voor een lengtemaat maar de meeste jasjes van SuSu zijn niet heel lang.
En als je em iets korter wil maken is dat ook geen probleem mits opgestikte zakken
Die sluitknoop zit bij Susu toch altijd te hoog dus de verhouding kan er alleen maar op vooruitgaan

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #109 Gepost op: 05 april 2016 – 07:48:43
Snap niet dat ze die sluitknoop na al die jaren nog steeds niet goed krijgen..


Surging

  • Gebruiker
  • Berichten: 297
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #110 Gepost op: 06 april 2016 – 21:38:02
En als je em iets korter wil maken is dat ook geen probleem mits opgestikte zakken

Bedoelde je mits geen opgestikte zakken? Lijkt me sterk dat dat makkelijk kan als je patch pockets hebt, en op de meer casual modellen is dat meestal het geval (Ik vind dit zelf ook mooier persoonlijk op losse jasjes). Dat die knoop te hoog zit zou inderdaad kunnen, heb hier nog niet echt veel op gelet.

Ik ben blij dat ik voor shirts luxire heb, bijna alles RTW was te breed in de waist en had te korte mouwen + het knoopje op de kraag moest altijd verzet worden want kraagmaat 36 krijg ik niet dicht haha. Ik heb bij Luxire 16,50 inch waistmaat en 35,75 inch mouwlengte. Hun jasjes zijn me echter te duur en te onhandig met dat online gebeuren, dus zal is verder zoeken of er een RTW merk is dat voldoet of hoe de goedkopere mtm opties in Nederland bevallen.