Auteur Topic: [Pak] Boss Selection lijn  (14642 keer gelezen)

guest45

  • Gast
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #15 Gepost op: 01 december 2004 – 22:26:36
Wordt Selection door Boss zelf gemaakt of door een andere fabrikant?

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #16 Gepost op: 02 december 2004 – 10:47:23
May 10, 2004






NEW YORK -- Hugo Boss is following its customer right up the executive ladder.
The apparel giant has created a new label, Hugo Boss Selection, and is taking it global this fall as an addition to its flagship Boss Hugo Boss Black Label line. The new nameplate will be launched in a test run in its own 21 Hugo Boss U.S. stores, as well as a select number of doors at Saks Fifth Avenue, Barneys and Nordstrom. For spring 2005, distribution will be broadened to a projected 25 better specialty stores nationally.
Any similarities between Boss Hugo Boss and Boss Selection end there.
Boss Selection is a totally new label designed for the premium market segment and will help fill the niche between Boss Hugo Boss and the luxe Baldessarini collection.

Niet echt veel info. kunnen  vinden over subcontractors. Shirts van Balsessarini zouden door Lorenzini gemaakt worden, geen info over pakken kunnen vinden.

Voor algemene info over subcontractors: http://www.styleforum.net/cgi-bin/ikonboard.cgi?s=41aee0519c0fffff;act=ST;f=1;t=5043;st=0

Huey

  • Gast
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #17 Gepost op: 02 december 2004 – 17:32:49
Citaat van: "zampa di gallina"

Niet echt veel info. kunnen  vinden over subcontractors. Shirts van Balsessarini zouden door Lorenzini gemaakt worden, geen info over pakken kunnen vinden.


Lorenzini is toch Machinaal vervaardigd? Is Baldessarini niet van een dusdanig prijs niveau dat je op z'n minst wel handwerk mag verwachten?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #18 Gepost op: 02 december 2004 – 19:46:04
Citaat van: "Huey"
Lorenzini is toch Machinaal vervaardigd? Is Baldessarini niet van een dusdanig prijs niveau dat je op z'n minst wel handwerk mag verwachten?

Bestaat Baldessarini eigenlijk nog wel, want Boss zou toch met die lijn gaan stoppen?

Huey

  • Gast
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #19 Gepost op: 02 december 2004 – 19:47:02
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Lorenzini is toch Machinaal vervaardigd? Is Baldessarini niet van een dusdanig prijs niveau dat je op z'n minst wel handwerk mag verwachten?

Bestaat Baldessarini eigenlijk nog wel, want Boss zou toch met die lijn gaan stoppen?

Baldessarini bestaat nog wel volgens mij. De laatste keer dat ik langs de winkel in de PC liep zat hij er nog steeds. Ongeveer 1,5 week geleden. Ook op de Boss website staat die lijn er nog gewoon bij.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #20 Gepost op: 02 december 2004 – 19:49:16
Citaat van: "Huey"
Baldessarini bestaat nog wel volgens mij. De laatste keer dat ik langs de winkel in de PC liep zat hij er nog steeds. Ongeveer 1,5 week geleden. Ook op de Boss website staat die lijn er nog gewoon bij.

Ok, dan zullen het wel geruchten zijn geweest dat Boss met deze lijn zou stoppen. Maar zoals ik begrijp is Selection dus een tussenlijn tussen Balderssarini en Boss Hugo Boss. Dan zullen de Selection pakken ook wel gewoon plakpakken zijn neem ik aan?

Huey

  • Gast
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #21 Gepost op: 02 december 2004 – 19:59:24
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Baldessarini bestaat nog wel volgens mij. De laatste keer dat ik langs de winkel in de PC liep zat hij er nog steeds. Ongeveer 1,5 week geleden. Ook op de Boss website staat die lijn er nog gewoon bij.

Ok, dan zullen het wel geruchten zijn geweest dat Boss met deze lijn zou stoppen. Maar zoals ik begrijp is Selection dus een tussenlijn tussen Balderssarini en Boss Hugo Boss. Dan zullen de Selection pakken ook wel gewoon plakpakken zijn neem ik aan?


Of half-canvas/vol canvas. Ik heb geen idee. Maar voor 1000 euro zou ik dan toch liever een Canali kopen.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #22 Gepost op: 02 december 2004 – 21:50:23
Citaat van: "Huey"

Of half-canvas/vol canvas. Ik heb geen idee. Maar voor 1000 euro zou ik dan toch liever een Canali kopen.

Precies, vooral omdat Boss nou niet echt bekend staat om pakken, het is en blijft toch altijd een casual merk.

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #23 Gepost op: 06 december 2004 – 13:31:09
Baldessarini wordt door Ma.co gemaakt. Ma.co=Caruso.
Lorenzi shirts zijn overigens niet geheel machinegemaakt.

guest45

  • Gast
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #24 Gepost op: 06 december 2004 – 17:01:11
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Baldessarini bestaat nog wel volgens mij. De laatste keer dat ik langs de winkel in de PC liep zat hij er nog steeds. Ongeveer 1,5 week geleden. Ook op de Boss website staat die lijn er nog gewoon bij.

Ok, dan zullen het wel geruchten zijn geweest dat Boss met deze lijn zou stoppen. Maar zoals ik begrijp is Selection dus een tussenlijn tussen Balderssarini en Boss Hugo Boss. Dan zullen de Selection pakken ook wel gewoon plakpakken zijn neem ik aan?


Of half-canvas/vol canvas. Ik heb geen idee. Maar voor 1000 euro zou ik dan toch liever een Canali kopen.


Of Etro, Corneliani, Caruso, Zileri....

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #25 Gepost op: 06 december 2004 – 17:13:03
Waarom Etro?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #26 Gepost op: 06 december 2004 – 17:21:59
Begrijp ik nu goed dat de selection lijn in de beginne alleen voor de VS markt is gemaakt?
Sailing, an expensive way to travel for free"

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #27 Gepost op: 06 december 2004 – 17:31:24
Dat lijkt me heel sterk. Om tactische redenen wordt een nieuw label
meestal geintroduceerd in een grote markt, naar verloop van tijd wordt het produkt dan verkocht in ons kikkerlandje. Als je de kosten van de
marketingcampagnes etc. bekijkt dan zullen ze zich echt niet beperken
tot alleen afzet in USA.

guest45

  • Gast
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #28 Gepost op: 06 december 2004 – 18:04:59
Citaat van: "zampa di gallina"
Waarom Etro?

Waarom niet? Ik vind het mooie pakken, meestal iets apparter dan de andere italianen in dat segment. Gekleurde voeringen enzo... =P~

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Pak] Boss Selection lijn
Reactie #29 Gepost op: 06 december 2004 – 18:10:39
Etro moet je zien als Fashion with a Twist.
Support your local Mikey Fuoco chapter.