Auteur Topic: Safari jacket  (13724 keer gelezen)

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #30 Gepost op: 03 september 2008 – 21:21:55
Tja ik ben er nog niet uit. Wat de grootte betreft, deze is exact dezelfde als degene die er opzaten. Het contrast is minder groot in het echt maar door de slechte foto (van mn computer, mijn camera is uitgeleend) lijken de knopen veel witter dan ze zijn. Het is een duidelijk contrast dat wel. Ik ga het morgen eens aan mn vriendin laten zien en kijken wat ze ervan vindt  ;)

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #31 Gepost op: 03 september 2008 – 21:38:20
Tja ik ben er nog niet uit. Wat de grootte betreft, deze is exact dezelfde als degene die er opzaten. Het contrast is minder groot in het echt maar door de slechte foto (van mn computer, mijn camera is uitgeleend) lijken de knopen veel witter dan ze zijn. Het is een duidelijk contrast dat wel. Ik ga het morgen eens aan mn vriendin laten zien en kijken wat ze ervan vindt  ;)

Niet doen...dan ben je aan de grillen van een vrouwmens overgeleverd. De mogelijkheden zijn:
1 - Mevrouw Chemist vindt het niks, jij wel, dus je laat het zo....zij ongelukkig.
2 - Mevrouw Chemist vindt het niks, jij wel, toch maar weer veranderen .... jij ongelukkig.
3 - Mevrouw Chemist vindt het geweldig, jij vindt het niks, dus je laat het zo....jij ongelukkig.
4 - Mevrouw Chemist vindt het geweldig, jij vindt het niks, toch maar weer veranderen .... zij ongelukkig.

Kortom...road to disaster. (of ben ik te pessimistisch?)
Niets zo veranderlijk als de mens

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #32 Gepost op: 03 september 2008 – 21:49:31
Ja zulk een reactie had ik al verwacht  :D Moesten er nu eens meer mensen hun mening geven dan stond ik mss al wat verder met mn beslissing. (niet dat ik me enkel daardoor zal laten leiden)

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #33 Gepost op: 03 september 2008 – 21:54:00
Ik vind de parelmoeren knopen niet echt goed te combineren met de overall look, stof/kleur van het jack lijkt imo niet geschikt om deze combinatie mee te maken.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #34 Gepost op: 03 september 2008 – 21:55:20
Kijk er de komende dagen anders nog eens naar. Dan merk je vanzelf wel of je het leuk vindt.
Niets zo veranderlijk als de mens

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #35 Gepost op: 03 september 2008 – 21:59:21
Kijk er de komende dagen anders nog eens naar. Dan merk je vanzelf wel of je het leuk vindt.

Goede tip. Juist nu de knopen er toch al op zitten kun je het het beste even aankijken inderdaad.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #36 Gepost op: 04 september 2008 – 01:10:07
Bij deze heb ik wat foto genomen van het resultaat. Ik heb me niet kunnen inhouden het toch eens te proberen en moet zeggen dat het erg goed ging. Ik weet zelf niet goed wat van het resultaat te vinden dus graag jullie commentaar. Het is een kleine moeite om er weer andere knopen op te zetten. Fotos zijn niet echt van geweldige kwaliteit.

[IMG]
Oef! Afgezien van het adequate en komische commentaar van maboc: ik vind de knopen nu wel érg in het oog springen! En daardoor een beetje detoneren.

Op de een of andere manier vind ik de vierde knoop van boven op de foto meer harmonieus met het jacket.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Safari jacket
Reactie #37 Gepost op: 04 september 2008 – 11:12:50
Ik betwijfel eigenlijk of het wel een Safari jacket is. Daarnaast vind ik de knopen ook te opvallend.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #38 Gepost op: 04 september 2008 – 12:46:35
tja hoe moet je het benoemen he  ;-) Maar ik denk dat ik eens op zoek ga naar andere knopen. Iemand een voorstel wat wel mooi kan zijn.

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #39 Gepost op: 04 september 2008 – 14:37:28
Bruin/ beige gevlamd?
Life is too short to drink bad wine

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #40 Gepost op: 04 september 2008 – 14:51:11
Niets zo veranderlijk als de mens

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #41 Gepost op: 22 juni 2009 – 12:58:07
Het idee is goed maar deze uitvoeringen zijn ruk. Staat me bij dat Roger Moore ook ooit zoiets heeft gedragen in een James Bond film. Stond een stuk beter dan dit.



Cool. Uit The Man with the Golden Gun.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Re: Safari jacket
Reactie #42 Gepost op: 22 juni 2009 – 13:06:03
Met Bond cuff. :mrgreen:
This, madame, is Versailles.