Gewoon ff doorduwen. Misschien heeft Bachelor een tip voor dit probleem?. Hem is het immers wel gelukt een aantal jaartjes geleden
Citaat van: "ruby tuesday"Gewoon ff doorduwen. Misschien heeft Bachelor een tip voor dit probleem?. Hem is het immers wel gelukt een aantal jaartjes geleden Altijd de eerste keer.
Volgende keer wat olijfolie door de voeding.
Citaat van: "Bogart"Volgende keer wat olijfolie door de voeding. olie? ik t*f gewoon ff op mijn knoop als het niet gaat
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Bogart"Volgende keer wat olijfolie door de voeding. olie? ik t*f gewoon ff op mijn knoop als het niet gaat Ik geloof niet dat Bogart het überhaupt over knopen, knoopsgaten of bachelor knots heeft.
Citaat van: "Jesper"Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Bogart"Volgende keer wat olijfolie door de voeding. olie? ik t*f gewoon ff op mijn knoop als het niet gaat Ik geloof niet dat Bogart het überhaupt over knopen, knoopsgaten of bachelor knots heeft. Gelukt, wat een bevalling. Gewoon hard drukken is het devies!Waar zou jij dan aan denken?
Van nylon?