Auteur Topic: Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke  (11217 keer gelezen)

adelante

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #15 Gepost op: 18 mei 2008 – 17:38:45
Citaat van: "Carwo"
Als je werkt, kan hij ook nog, hoor... Simpele, strakke kast van degelijke materialen. Uit Adelante-land, toch?


Die PAX dingen kunnen altijd en is alleen "svensk konstruktion", productie ligt waarschijnlijk in Roemenie o.i.d.. :)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #16 Gepost op: 18 mei 2008 – 17:44:50
Citaat van: "adelante"

Die PAX dingen kunnen altijd en is alleen "svensk konstruktion", productie ligt waarschijnlijk in Roemenie o.i.d.. :)


Ja, dat zou me niet verbazen, maar is goed spul, vind ik.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #17 Gepost op: 27 september 2019 – 17:27:26


Heren, ik wil van dit gedeelte een soort van kast maken in mijn nieuwe huis. Ik ga een stang hangen in het verlengde. Hier wil ik al mijn pakken en jasjes gaan hangen, scheelt kast ruimte.

Uiteraard wil ik geen motten of andere narigheden. Het is droog dus vocht is geen issue.

Ik dacht misschien ceder aan de binnenkant bevestigen? Wil geen motten hebben. Andere tips veel free:)

Moriarty

  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #18 Gepost op: 28 september 2019 – 14:19:18
Ik weet niet of je zo iets zoek maar, ik heb een aantal tips om mot vrij te blijven. Ik gebruik zelf een aantal van deze voorbeelden, en ben tot nu toe nog mot vrij.
- kledinghoezen bijvoorbeeld voor pakken
- cederolie
- cederblokjes
- cederkledinghangers
- gedroogde lavendel zakjes maar daar moet je een keer in de zoveel tijd even in knijpen zodat ze weer geuren, of de chemische variant hier van, lavendel schijnt ook tegen zilvervisjes te werken
- mottenvallen
- mot geurblokjes of de chemische variant motten bollen

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #19 Gepost op: 28 september 2019 – 21:55:23
Ik weet niet of je zo iets zoek maar, ik heb een aantal tips om mot vrij te blijven. Ik gebruik zelf een aantal van deze voorbeelden, en ben tot nu toe nog mot vrij.
- kledinghoezen bijvoorbeeld voor pakken
- cederolie
- cederblokjes
- cederkledinghangers
- gedroogde lavendel zakjes maar daar moet je een keer in de zoveel tijd even in knijpen zodat ze weer geuren, of de chemische variant hier van, lavendel schijnt ook tegen zilvervisjes te werken
- mottenvallen
- mot geurblokjes of de chemische variant motten bollen

Hartelijk dank voor de tip! Lavendel zakje lijkt me een goede, mits mijn kleding daar niet naar begint te ruiken;)
Ik weet dat het beter is voor de kleding maar persoonlijk niet zo,n fan van pakhoesen. Ik wil graag zien wat ik in de kast heb en wil het ook snel kunnen pakken.


wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.314
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #20 Gepost op: 28 september 2019 – 22:15:52
cederolie werkt bij mij goed
live and let die

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Kleding opbergen - kledingkasten en dergelijke
Reactie #21 Gepost op: 29 september 2019 – 08:03:11