Auteur Topic: Pakken algemeen  (618045 keer gelezen)

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.190
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2280 Gepost op: 07 juli 2018 – 23:21:55
Waarom SuSu niet ter plekke laten vermaken?

enfant-terrible

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2281 Gepost op: 08 juli 2018 – 08:11:21
Bedankt allen voor de reacties.

Ring Jacket heeft slankere modellen (184 bijv.), maar voor die prijs, poeh.

Misschien via Drop93 of Rakuten, maar dan moet het weer uit Aziλ komen en wie weet hoe lang dat duurt. Mouwen dan wel meestal onafgewerkt, da's positief.

Er is vast wel iemand met een praktischer idee.

Bedankt voor het meedenken. Ik ben van plan om binnenkort een pak op maat te laten maken, dus vind ik het zonde om meer uit te geven voor vermoedelijk een 'wegwerppak'. Helaas ben ik nu te laat voor een pak op maat, dus zoek ik naar een acceptabel alternatief voor m'n Havana.

Suitsupply valt al aardig smal, wat is er te ruim?

Schouders mogen iets smaller maar daar valt mee te leven. Vooral de lengte van het jasje en de lengte van de mouwen zijn aan de lange kant, hierdoor lijkt het geheel ietwat oversized. Was niets aan te doen en 'het zat goed hoor'. De broek mag meer tapered, de openingen zijn erg ruim. Het gaat wel om een pak uit 2011 en aan de maattabel op de website te zien komen bepaalde maten al niet overeen, waaronder de lengte van het jasje en de lengte van de mouwen. Wellicht dat de maten in de loop der jaren zijn veranderd. (?)

Waarom SuSu niet ter plekke laten vermaken?

Het is al een ouder pak, gekocht in 2011. Destijds had ik vrijwel geen verstand van pakken, ook niet wat er allemaal mogelijk is qua vermaken. Wel aangegeven dat ik de mouwen wat te lang vond, maar daar was de verkoopster het niet mee eens. Daarbij ben ik benieuwd naar andere leveranciers.

Pitti Carabinieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.144
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2282 Gepost op: 08 juli 2018 – 08:17:38
Susu heeft meerdere modellen en pasvormen. Havana is 1 daarvan. Aan je reactie te lezen ben je zelf nog niet binnengelopen om je te laten adviseren en te passen. Ik zou daar eens mee beginnen en dan moet je zeker kunnen slagen.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

ML

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.523
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2283 Gepost op: 08 juli 2018 – 09:23:14
Zou ff naar de winkel gaan, zit veel verschil tussen hun lijnen en heb ook 't idee dat hun pakken kleiner zijn gaan vallen. Heb een 46 Lazio broek van 3 jaar oud ofzo waar ik nog in kan maar als ik een nieuwe 46 aantrek komt 'ie niet voorbij m'n knie.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2284 Gepost op: 08 juli 2018 – 09:31:05
Dat idee had ik ook ja
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2285 Gepost op: 08 juli 2018 – 10:15:31
Lengtemaat nemen, mouwen kunnen korter vanuit de schouder.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.190
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2286 Gepost op: 08 juli 2018 – 10:16:47


Het is al een ouder pak, gekocht in 2011. Destijds had ik vrijwel geen verstand van pakken, ook niet wat er allemaal mogelijk is qua vermaken. Wel aangegeven dat ik de mouwen wat te lang vond, maar daar was de verkoopster het niet mee eens. Daarbij ben ik benieuwd naar andere leveranciers.
Ik bedoelde uiteraard voor je nieuwe pak.

enfant-terrible

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2287 Gepost op: 08 juli 2018 – 10:44:37
Wederom bedankt voor de reacties. Ik probeer SuSu eigenlijk te vermijden en ben in eerste instantie echt op zoek naar een alternatief (merk/winkel) maar dit is door mij niet duidelijk genoeg vermeld. Toch bedankt voor het meedenken.

Pitti Carabinieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.144
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2288 Gepost op: 08 juli 2018 – 10:48:10
Wederom bedankt voor de reacties. Ik probeer SuSu eigenlijk te vermijden en ben in eerste instantie echt op zoek naar een alternatief (merk/winkel) maar dit is door mij niet duidelijk genoeg vermeld. Toch bedankt voor het meedenken.

Waarom wil je susu vermijden? Als je toch een mtm pak wil laten maken hierna hoef je geen E600 uit tegeven aan een pak voor 1x
Daarnaast, waarom meteen mtm als je niet eerst bent gaan passen of rtw ook prima zit?
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Brench

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.003
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2289 Gepost op: 08 juli 2018 – 10:58:23
plaat voor zn kop

ML

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.523
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2290 Gepost op: 08 juli 2018 – 11:07:21
Massimo Dutti? Je wilt voor 600 een pak, dan kom je al snel uit bij susu. Oger Red kun je nog proberen, denk dat je verder niet veel anders gaat horen op SF.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.190
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2291 Gepost op: 08 juli 2018 – 12:20:59
Nolabel of Reza proberen.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2292 Gepost op: 08 juli 2018 – 18:46:20
Vaag verhaal dit
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2293 Gepost op: 08 juli 2018 – 19:07:50

Dr. Herbert West

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.769
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2294 Gepost op: 10 juli 2018 – 07:41:58
Voor 600 niet mauwen en gewoon (toch) naar suit supply. Ze zijn ook erg coulant als het resultaat niet naar wens is (disclaimer: in 2010 althans), dat moet je bij de kleinere toko‘s die tegen susu aanvechten nog maar afwachten.
RAW SPEED