de 1821,- is dan ook per huishouden, niet per persoon.
Maar wij dragen onze pakken/jasjes ook voornamelijk voor ons eigen plezier, en niet enkel voor het werk toch?
Oh, wow. Wat tellen ze normaal bij een huishouden? Man, vrouw en 2 kinderen?
De gemiddelde man, voor zover deze überhaupt bestaat, zal niet op dit forum zitten en maakt bovenstaande vraag m.i. overbodig.
de 1821,- is dan ook per huishouden, niet per persoon. Ik heb er voor de fairness dus al een marge bovenop gedaan, MH.
1821 / 12 = ong 152eu per maand. Dat zal zo ongeveer zijn wat ik tijdens mijn studententijd - uitgezonderd een speciale uitgave hier of daar - uitgegeven heb idd.
ga in mijn vrije tijd niet in een pak lopen.
€1821,- voor een basisgarderobe, heren. Kom maar op. Worden het bespoke lobbjes gecombineerd met de Zara of gaan we hier andere concessies doen?
@Ch:Afgezien van het consumentisme, lijkt het me bijzonder oncomfortabel. Iedere dag opnieuw in dezelfde (nog klamme?) schoenen. Wat doen zij dan wanneer ze in een hevige regenbui terecht zijn gekomen? Even op de verwarming zeker...
Ik heb een Word bestandje getiteld 'Aankopenlijst' met allemaal dingen die ik nog moet hebben. Met dat bedrag kom ik wel een eindje.
Lastig