Auteur Topic: Verkeerde schoenmaat, opvullen of oprekken?  (23175 keer gelezen)

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenmaat, opvullen of oprekken?
Reactie #15 Gepost op: 30 augustus 2008 - 12:45:20
Bedankt voor de reacties heren,

het is inmiddels geregeld. Ik was toch niet helemaal tevreden dus ben naar een winkel hier in de buurt gegaan en heb daar andere schoenen gepast, zelfde maat en een half maatje groter, uiteindelijk het halve maatje groter meegenomen. De schoenen die ik had besteld via (inderdaad  :wink:) internet heb ik weer retour gestuurd.

Schoenen zijn overigens besteld bij O'moda en het ging hier om Clarks. (niet helemaal de smaak van SF meen ik, maar goed..)
If plan A fails, remember there are 25 more letters.

Hopeful

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Verkeerde schoenmaat, opvullen of oprekken?
Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2012 - 21:54:03
Ik heb 2 paar Santoni's laten oprekken. Merk het verschil nog niet echt maar ga wat meer tijd nemen om ze in te lopen. Daarna nogmaals een beetje oprekken kan altijd nog. (was een oud draadje ja)

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 31 maart 2012 - 00:25:02
Eerlijk gezegd hangt het sterk van de schoen zelf af...ik heb onlangs een paar Selbourne van C&J gekocht die echter te krap zitten omdat de verkoopster ervan overtuigd was dat dit de goede maat was! Ik heb ze 2-maal laten oprekken, maar dat leer is zo dik (maar enorm soepel) dat ze eigenlijk niet veel uitrekken. Tevens heeft deze schoen een captoe die zich al veel minder laat uitrekken dan een schoen zonder!
Mijn Edgware geven veel meer mee...nu bijna 6 maanden na datum beginnen ze na veel afzien wat comfortabeler te zitten, maar toch niet zoals ik ze wou! Dus mijn tip: koop schoenen gewoon in de goede maat!!!

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 02 februari 2013 - 12:36:48

Ik heb sinds gister een paar Van Bommel schoenen gekocht, deze zijn in de breedte wat ruim. Is hier wat tegen te doen?

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 02 februari 2013 - 12:42:07
Ik heb sinds gister een paar Van Bommel schoenen gekocht, deze zijn in de breedte wat ruim. Is hier wat tegen te doen?

Terugbrengen en een paar Santoni of C&J kopen ?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 02 februari 2013 - 12:47:08

Eigenlijk is, zoals G.J. al aangeeft, terugbrengen/ruilen de enige goede optie en een smaller model kopen; C&J is dan een goed idee.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 02 februari 2013 - 19:01:36
Zonde, waren mooie schoenen en dacht dat er wel wat aan te doen was.... Dat word weer naar de winkel terug  :(