Maar een leuke zaak zeker aan te bevelen.
Ja Skins is erg leuk, met die koelkastjes parfum! en natuurlijk Creed en Etro..maar naar mijn mening slechte shampoo.Ren is wel lekker spul.
Citaat van: "gusto napolitano"Maar een leuke zaak zeker aan te bevelen.en ernaast de kaaskamer, als je er toch bent... heerlijke kaas en andere dingen..
Weet er geen drol van, maar wel me huisgenoot aan de U-boat gekregen dankzij dit forum; wel leuke klokjes. Misschien ook maar eens aan gaan (prima prijzen ook voor de non-liefhebber).
53mm.. Nou vraag ik je. Wat een apparaat.
Voor de echte man... Hah! De echte man met een hele dikke pols dan! Dat ding zou een nijlpaard niet misstaan Overigens vind ik de kleinere uitvoering ook erg mooi, mocht ik in de toekomst aan een ander horloge gaan (mijn Pulsar Chronograph met stalen band) dan wordt het waarschijnlijk wel een U-Boat.
Doen, alleen moet je het niet vervelend vinden dat het uurwerk te klein is waardoor de datum teveel naar het midden zit ](*,). Zoiets was het toch?
Citaat van: "Bonne"Doen, alleen moet je het niet vervelend vinden dat het uurwerk te klein is waardoor de datum teveel naar het midden zit ](*,). Zoiets was het toch? Ja toch, zou jij moeten weten als ervaringsdeskundige...
Volgens mij behoort het zicht op de wijzerplaat ook bij het uiterlijk