Auteur Topic: Het zomerpak  (112467 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #90 Gepost op: 12 april 2008 - 16:24:44
Ik mis de reden van jouw adoratie van iammatt volledig D.

Wat vind je hier dan precies zo mooi aan?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #91 Gepost op: 12 april 2008 - 18:07:45
Het is idd een heel mooi pak maar om nu te zeggen"beter zal het volgens mij niet worden" is wel erg overdreven.Wellicht is er ergens op de wereld een nog mooier zomerpak waarvan wij het bestaan niet weten.Let wel ik heb niets tegen de pakken van Ian Matt.

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #92 Gepost op: 12 april 2008 - 18:14:31
Zou er meer zomers uit zien met loafers, linnen shirt en een lichte das (te informeel waarschijnlijk.)

Desalniettemin een mooi pak!

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #93 Gepost op: 12 april 2008 - 18:17:16
Citaat van: "Mikey Fuoco"

De verhoudingen kloppen precies, het silhouette is prachtig, zo hoort een pak te passen. Verder zijn alle keuzes omtrent details consistent, tijdloos... tsja, waarom probeer ik het uit te leggen....

Dit benadert wat mij betreft perfectie Mikey, dat zie je niet iedere dag.  :wink:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #94 Gepost op: 12 april 2008 - 18:23:32
Dat ben ik dan niet geheel met je eens, maar misschien heeft pasvorm ook wel met postuur te maken. Ben je wat slanker van lichaamsbouw, dan kan je het wat slanker dragen denk ik.

In dit specifieke plaatje vind ik de das dan totaal niets met een zomerpak te maken hebben. (Eigenlijk is deze das imo niet mooi). Evenmin zo de matchende pochet.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #95 Gepost op: 13 april 2008 - 21:30:23
Citaat van: "Daedalus"

De verhoudingen kloppen precies, het silhouette is prachtig, zo hoort een pak te passen. Verder zijn alle keuzes omtrent details consistent, tijdloos... tsja, waarom probeer ik het uit te leggen....

Dit benadert wat mij betreft perfectie Mikey, dat zie je niet iedere dag.  :wink:

Oneens.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #96 Gepost op: 13 april 2008 - 21:39:49
Citaat van: "Bogart"
Citaat van: "Daedalus"

Oneens.

Eens, vooral de schouders vind ik niet heel mooi zitten. Verder oogt het geheel toch niet heel zomers.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #97 Gepost op: 13 april 2008 - 22:03:01
Of het een zomerpak is weet ik niet, maar ik vind het prachtig. Het volgt het lichaam mooi maar met genoeg marge om er nog wat nuttigs in te kunnen doen. Wat mij aanspreekt is dat het geen opvallend pak is. Wat ik hier nog wel eens zie is dat maatwerk er ook echt als maatwerk uit moet zien door het retestrak te maken. Ook mooi om te zien hoor, maar mij iets te showerig. Spreekt dit mij meer aan.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #98 Gepost op: 13 april 2008 - 22:29:17
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om u erop te wijzen dat marcos gelijk heeft.  :P  En zo ziet een 'natuurlijke', ongevulde schouder er nu eenmaal uit als je niet aan intensieve krachttraining doet...

ibookje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #99 Gepost op: 13 april 2008 - 23:34:48
hmm... vind het maar een saai geheel...

veloS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #100 Gepost op: 14 april 2008 - 01:45:23
Ik vind het ook niet opwindend, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen juist die subtiliteit waarderen. Aangezien ik qua kleding toch zelf altijd wel redelijk aandachtsgeil ben, mag een pak bij mij wel iets flashier/opvallender, maar bovenstaande foto is zeker niet verkeerd.

Wellicht dat alles net iets een tikkeltje strakker mag (ik vind het nu redelijk Amerikaans, om een of andere reden) maar over 't algemeen erg netjes, ja.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #101 Gepost op: 14 april 2008 - 02:02:39
Citaat van: "veloS"

Wellicht dat alles net iets een tikkeltje strakker mag (ik vind het nu redelijk Amerikaans, om een of andere reden) maar over 't algemeen erg netjes, ja.

Amerikaans is echt een term die je mijn inziens niet mag gebruiken als je dit pak beschrijft. Dit is gewoon de Neapolitaanse stijl en dat heeft niets te maken met wat volgens mij gezien wordt als 'Amerikaans'.

veloS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #102 Gepost op: 14 april 2008 - 02:06:34
Ik bedoelde niet per se het pak zelf, hoor. :) Het kwam wellicht erg bot over, maar een van die Amerikanen die hier op 't kantoor vaak langs kwam, droeg vaak op soortgelijke wijze een pak. Die foto deed me er gewoon aan denken.

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #103 Gepost op: 14 april 2008 - 10:14:48
Citaat van: "Mr.Barry"
Citaat van: "veloS"

Amerikaans is echt een term die je mijn inziens niet mag gebruiken als je dit pak beschrijft. Dit is gewoon de Neapolitaanse stijl en dat heeft niets te maken met wat volgens mij gezien wordt als 'Amerikaans'.

Eensch! :wink:

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het Zomerpak
Reactie #104 Gepost op: 07 mei 2008 - 17:01:04
Mooie pakken! Zelf ben ik ook van plan een zomers pak aan te schaffen.

Heeft iemand al een linnen pak gekocht bij SuitSupply? Ik ben erg benieuwd hoe ze voelen. Kreuken deze veel?

Als iemand mij hiermee kan helpen, graag. De laatste tijd heb ik geen kans gezien om even bij Suitsupply langs te gaan.
Style is never out of fashion