Iemand een idee wat betreft schoenen onder een linnen pak? Vooral bij lichtere linnen pakken, zoals lichtblauw/lichtgrijs vind ik het lastig om goed te combineren met schoenen (buiten de loafers om). Zwart gladleren schoenen lijken mij teveel te contrasteren met het casual van een linnen pak. Is suede een goede optie?
Beste Forumvrinden,ik zag in de S/S mailing van Kool, zo op de foto mooie katoenen pakken.nu heb ik geen ervaring met katoenen pakken, ik heb een bloedhekel aan linnen (kreukels,broek wordt te wijd) dus is dat een goed alternatief? en hoe is de kwaliteit van Kool?ik ken de zaak omdat ik er wel eens JC kocht maar voor pakken ben ik er nog nooit geweest.Linkje:http://spring.koolrotterdam.com/
Heb twee pakken van Kool: Lardini & Caruso. Ik kom er graag. Goede service en vaak slankere pasvorm als basis dan bv Oger. Het huismerk ziet er ook goed uit, ook een goede pasvorm en mooie stoffen als basis.
dankje voor je reactie, dus kool is wel een goede keuze, Hillegersberg of City Center?nu weet ik alleen nog niet in welke categorie ik een katoenen pak moet plaatsen.