Auteur Topic: Zakelijke dameskleding  (10146 keer gelezen)

Alberts

  • Gebruiker
  • Berichten: 791
    • Bekijk profiel
Zakelijke dameskleding
Reactie #30 Gepost op: 07 februari 2008 – 11:01:27
Citaat van: "gusto napolitano"
Wat zoekt ze nu precies als ik vragen mag.


Niet iets in het byzonder. Daar ze binnenkort een "serieuse" baan gaat betrekken zal er toch ook wat zakelijke kleding bij moeten komen. Het gaat hier meer om een beetje orientatie, ze heeft niet perse volgende week al wat nodig. Naast dat leek het me sowieso wel een leuk onderwerp om eens te bespreken, en ik was zelf ook benieuwd wat voor vrouwen de mogelijkheden nou zijn.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zakelijke dameskleding
Reactie #31 Gepost op: 07 februari 2008 – 19:01:14
Citaat van: "Alberts"
Citaat van: "gusto napolitano"
Wat zoekt ze nu precies als ik vragen mag.


Niet iets in het byzonder. Daar ze binnenkort een "serieuse" baan gaat betrekken zal er toch ook wat zakelijke kleding bij moeten komen. Het gaat hier meer om een beetje orientatie, ze heeft niet perse volgende week al wat nodig. Naast dat leek het me sowieso wel een leuk onderwerp om eens te bespreken, en ik was zelf ook benieuwd wat voor vrouwen de mogelijkheden nou zijn.
Er zijn voor vrouwen vele mogelijkheden het is maar net waar je smaak naar uit gaat en wat je ervoor over heb.Ik zou ook eens in de Bijenkorf gaan kijken je kan daar veel in diverse prijsklasse vinden ook wat zakelijker uitziende kleding of wat er voor door kan gaan.Waarom nu de Bijenkorf omdat je daar nu eenmaal vele stijlen kan zien en passen om een idee te geven wat kan of niet kan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Zakelijke dameskleding
Reactie #32 Gepost op: 07 februari 2008 – 19:05:48
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik zou ook eens in de Bijenkorf gaan kijken je kan daar veel in diverse prijsklasse vinden ook wat zakelijker uitziende kleding of wat er voor door kan gaan.Waarom nu de Bijenkorf omdat je daar nu eenmaal vele stijlen kan zien en passen om een idee te geven wat kan of niet kan.


Goede tip, Gusto. Hebben ze inderdaad van alles. Zag er laatst bijvoorbeeld ook Max Mara. Is geloof ik een Italiaans merk dat je ook in de grote Parijse warenhuizen tegenkomt. Maar ze hebben bijvoorbeeld ook Benetton.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zakelijke dameskleding
Reactie #33 Gepost op: 07 februari 2008 – 19:11:34
Precies Carwo zakelijk hoeft niet altijd een mantelpak te zijn doet mijn vriendin ook niet elke dag.Voordeel van de Bijenkorf is als dat je zoals Alberts zijn vrouw zoekende is naar wat kan ik aan je daar kan ontdekken wat voor haar het meest geschikt is of staat in haar aankomende baan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Zakelijke dameskleding
Reactie #34 Gepost op: 11 februari 2008 – 16:19:49
Voor RTW:
Mijn vriendin heeft twee outfits (jasje en broek) van Hugo Boss die ik erg mooi vind zitten en legio shirts van Vittorio Marchesi (Haarlem en Amsterdam Magna Plaza) die mooi zijn. Vrouwelijk, stijlvol en goede kwaliteit.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
Zakelijke dameskleding
Reactie #35 Gepost op: 13 februari 2008 – 12:07:56
mexx. ben er redelijk mee bekend, schijnt dat ze best leuk mee doen qua kwaliteit en materialen en zijn niet duur. zit er ook 1 in de PC, waar 80% van de klanten te spreken is over de kwaliteit maar afknapt op de (lage) prijs...

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Zakelijke dameskleding
Reactie #36 Gepost op: 13 februari 2008 – 15:12:56
Patrizia Pepe, zonder twijfel
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"