Denk er trouwens aan om m'n site misschien met exclusieve horlogemerken uit te breiden. Zou daar animo voor zijn? En wat is exclusief trouwens? Duur of moeilijk verkrijgbaar?
Tsja, ik denk dat 'moeilijk verkrijgbaar' wel een goeie is voor exclusief, maar dat is net als 'duur' een relatief begrip. Als je hele moeilijke dingen wil doen, zoals bijv. de Ulysse Nardin Freak of een Patek 3940, is dat wel leuk, maar wie leest dat? Met enige zekerheid durf ik wel te zeggen dat de gemiddelde stijlforumbezoeker geen 30K heeft liggen voor een klok. Dat zal eerder 3K zijn, en als ik hier en daar eens kijk, dan komt het misschien daar nog niet eens aan. Niks mis mee, maar dat is wel je doelgroep natuurlijk.
Op mijn log (
http://www.fratellowatches.com) bespreek ik gewoon alles wat langskomt, daar kun je ook voor kiezen natuurlijk. Op
www.watchreport.com zie je voornamelijk weer digitale klokjes. Ik denk dat je daar voor jezelf even over na moet denken. Ik denk dat 'mechanische' horloges over 't algemeen wel een goeie is, maar sluit troep zoals Invicta of andere imitatiemerken een beetje uit.