Binnenkort in Milaan even kijken.Ook naar Andrew's Ties, mooi dasje voor een luttele €10-15 aldaar.
Citaat van: "Bogart"Binnenkort in Milaan even kijken.Ook naar Andrew's Ties, mooi dasje voor een luttele €10-15 aldaar.zit midden in die fantastische galleria (naast de dom)
15 euro voor een, naar ik aanneem, zijden das.
In Barcelona heb ik geloof ik 40,- E ofzo moeten achterlaten
15 euro voor een, naar ik aanneem, zijden das. Een Kiton bv. gaat voor 200 euronen.Is het verschil puur merknaam/marketing of is het een speciale geelgebekte donkerpaarse zijderups uit westelijk donker China die het prijsverschil rechtvaardigt?
http://www.andrewstiesusa.com/Daar zijn ze ook wat duurder. Jammer dat ze geen 'Europese' webshop hebben, met de blijkbaar 'gangbare', Milanese prijzen. Ook voor die veertig E'tjes is het een goed dasje.
Citaat van: "Topdude"15 euro voor een, naar ik aanneem, zijden das. Een Kiton bv. gaat voor 200 euronen.Is het verschil puur merknaam/marketing of is het een speciale geelgebekte donkerpaarse zijderups uit westelijk donker China die het prijsverschil rechtvaardigt?maakwijze speelt oom een rol, gevoerd of 7fold.