Ik denk er aan ooit in White tie te trouwen, daarbij denk ik toch dat t misschien beter is om voor een MTM-Smoking te gaan
Dat is dan ook precies de reden waarom ik voor MTM-Smoking zou gaan, kan in ieder geval nog vaker gedragen worden.Jacquet zou ook kunnen voor mij, maar toch vind ik White tie net dat beetje meer geven wat ik zou willen op mijn bruiloft.en Menco:Voor iedereen loopt een ware rond zoals ze zeggen
Dat weet ik smoking is black tie,Daarom weet ikh et dus niet omdat ik een smoking waarsch. vaker aan zou trekken dan een rok.
Ik zal zelf voor jacquet kiezen met een plastron of ascot.
Citaat van: "Storm"Ik zal zelf voor jacquet kiezen met een plastron of ascot. Je loopt stad en land af kan ik je verzekeren! Helaas kende ik dit forum nog niet toen ik ging trouwen, anders had ik zeker een shirt van NvN gekocht en mooie schoenen van C&J.
Citaat van: "Willeam"Citaat van: "Storm"Ik zal zelf voor jacquet kiezen met een plastron of ascot. Je loopt stad en land af kan ik je verzekeren! Helaas kende ik dit forum nog niet toen ik ging trouwen, anders had ik zeker een shirt van NvN gekocht en mooie schoenen van C&J.trouw je toch nog een keer
Die had ik verwacht Maar khoop het nooit mee te maken!!