Auteur Topic: Sneakers  (903702 keer gelezen)

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #960 Gepost op: 20 april 2012 - 23:09:07
En wat is daar dan zo anders, dan wel smaakvoller, aan dan de merken waartegen je je hiervoor afzet?

Pics pls.

Vans schoenen zie je 1000 per dag, D&G 10. De exclusiviteit speelt voor mij dus een rol.
Ik hou er niet van als ik op een dag 5 mensen met dezelfde schoenen zie lopen, en al helemaal niet als het korps sletjes zijn.

Begrijp je me nu een beetje?

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #961 Gepost op: 20 april 2012 - 23:10:15
Ik dacht ook heel simpele witte.

Edit:

Deze zijn dacht ik heel populair daar

http://eboutique.maisonmartinmargiela.com/item/store/MAISON+MARTIN+MARGIELA+22/tskay/90F32F27/gender/U/season/main/viewall/1/ipp/100/rr/1/cod10/44383858FQ/areaid//sts/

Hoop dat de link werkt.

Ik dacht al dat je die bedoelde Carwo :). Hoewel ik hun truien en jasjes erg mooi vind kan ik dat niet van hun sneakers zeggen.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #962 Gepost op: 20 april 2012 - 23:13:00

Vans schoenen zie je 1000 per dag, D&G 10. De exclusiviteit speelt voor mij dus een rol.
Ik hou er niet van als ik op een dag 5 mensen met dezelfde schoenen zie lopen, en al helemaal niet als het korps sletjes zijn.

Dat klopt VANS zie je erg veel in het straatbeeld voorbij komen maar met een goede jeans kan je het wel een heel andere twist geven.

Mediaman

• Gast
Sneakers
Reactie #963 Gepost op: 20 april 2012 - 23:15:34

Ik begrijp in elk geval dat je de hele dag schoenen loopt te tellen, de rest is kletspraat.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #964 Gepost op: 20 april 2012 - 23:18:59
Klopt alleen vind ik het stiksel wat druk doen ogen.

Als je de MMM gats mooi vindt kan je ook een goedkopere duitse variant kopen:
http://putthison.com/search/germany
http://www.styleforum.net/t/227977/german-army-trainers-thread/135#post_5354737

Ah, dat ging om deze? Thanks. Ik had zoiets al eens gehoord. German army spreekt me niet zo aan.

Edit: duh, ik lees net waar GAT voor staat... : )
Laatst bewerkt op: 20 april 2012 - 23:22:11 door Carwo

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #965 Gepost op: 20 april 2012 - 23:20:19
Ik begrijp in elk geval dat je de hele dag schoenen loopt te tellen, de rest is kletspraat.

Wat is er mis met jou?  ](*,)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #966 Gepost op: 20 april 2012 - 23:23:33

Ga even ergens anders trollen..
Quotidie potest esse ultimo die

Mediaman

• Gast
Sneakers
Reactie #967 Gepost op: 20 april 2012 - 23:28:15

Moeite met bralapen, verder niks.

Je maakt een semi-interessante vergelijking tussen champagnes in een ander topic en hier ga je Vans vergelijken met D&G sneakers die een veelvoud daarvan kosten om vervolgens te zeggen dat ze exclusief zijn. Ik zou zeggen loop eens een rondje door Centrum Rotterdam. Overpriced is iets anders dan exclusief.

Maar bral gerust verder,.....  :lol:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #968 Gepost op: 20 april 2012 - 23:28:33

Haha ga eens op zaterdag door de kalverstraat lopen, zie je meer van die D&G schoentjes dan je ooit in dat dorpje waar je nu blijkbaar woont zult zien. Vans zijn gewoon tijdloos en toevallig momenteel iets hipper, hetzelfde geldt voor NB, Nike enz sneakers. D&G en andere schoentjes zijn gewoon voor een bepaald soort mensen een groep waar jij blijkbaar bij hoort. Misschien kan je die kerel die polo's met prints zoekt helpen, doe je nog iets nuttigs hier ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #969 Gepost op: 20 april 2012 - 23:31:00
Moeite met bralapen, verder niks.

Je maakt een semi-interessante vergelijking tussen champagnes in een ander topic en hier ga je Vans vergelijken met D&G sneakers die een veelvoud daarvan kosten om vervolgens te zeggen dat ze exclusief zijn. Ik zou zeggen loop eens een rondje door Centrum Rotterdam. Overpriced is iets anders dan exclusief.

Maar bral gerust verder,.....  :lol:

Fijn om te horen dat je mijn vergelijking semi-interessant vindt...  :-k
Overigens ga ik ze niet vergelijken, ik vergeleek ze met de sneakers van de link.

Jij vroeg ten slotte wat voor sneakers ik heb?!

Toevoeging (edit):

Haha ga eens op zaterdag door de kalverstraat lopen, zie je meer van die D&G schoentjes dan je ooit in dat dorpje waar je nu blijkbaar woont zult zien. Vans zijn gewoon tijdloos en toevallig momenteel iets hipper, hetzelfde geldt voor NB, Nike enz sneakers. D&G en andere schoentjes zijn gewoon voor een bepaald soort mensen een groep waar jij blijkbaar bij hoort. Misschien kan je die kerel die polo's met prints zoekt helpen, doe je nog iets nuttigs hier ;-)

Ja maar dan noem je ook een straat ook. En ik woon volgens jou in een dorpje terwijl ik in een stad woon dus dat klopt sowieso niet.
Laatst bewerkt op: 20 april 2012 - 23:36:38 door RvD

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #970 Gepost op: 20 april 2012 - 23:33:24
Frankie Morrello vind je waarschijnlijk ook wel mooi RvD zitten in de lijn van D&G. Zijn wel echte mocro sneakers

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Sneakers
Reactie #971 Gepost op: 20 april 2012 - 23:34:34
. D&G en andere schoentjes zijn gewoon voor een bepaald soort mensen een groep waar jij blijkbaar bij hoort.

Vindt jij buitenlanders soms eng? :wink:

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #972 Gepost op: 20 april 2012 - 23:38:12
Frankie Morrello vind je waarschijnlijk ook wel mooi RvD zitten in de lijn van D&G. Zijn wel echte mocro sneakers

Nee sterker nog ik heb een hekel aan 'mocro sneakers'. Mijn sneakers zijn ook geen mocro sneakers, ondanks ze van dat ene merk zijn..

Mediaman

• Gast
Sneakers
Reactie #973 Gepost op: 20 april 2012 - 23:38:44
Fijn om te horen dat je mijn vergelijking semi-interessant vindt...  :-k
Overigens ga ik ze niet vergelijken, ik vergeleek ze met de sneakers van de link.

Jij vroeg ten slotte wat voor sneakers ik heb?!

Je lult je niet uit je eigen gelul, jammer joh.

:lol: :lol: :lol:

Mediaman

• Gast
Sneakers
Reactie #974 Gepost op: 20 april 2012 - 23:40:12
Nee sterker nog ik heb een hekel aan 'mocro sneakers'. Mijn sneakers zijn ook geen mocro sneakers, ondanks ze van dat ene merk zijn..

Wholla, ik sweer het friend, jeweetz,...

:lol:

Ga maar vast een lepel zoeken!  :mrgreen: