Auteur Topic: Sneakers  (903673 keer gelezen)

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #750 Gepost op: 06 mei 2011 - 12:42:40
Spring court is wel aardig eens onderzoeken. Dank voor de tips alvast Media. Als iemand nog een tip heeft graag!!
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mediaman

• Gast
Sneakers
Reactie #751 Gepost op: 07 mei 2011 - 17:58:36
Spring court is wel aardig eens onderzoeken. Dank voor de tips alvast Media. Als iemand nog een tip heeft graag!!

Vandaag nog aan de voeten, met een ronde neus; Tretorn, model T-56.

Ter ref. Allstar 8,5 = Goliath 41 = Tretorn EU 42,4/UK 8,5/US 9,5

Van goede kwaliteit, niet alledaags imo en op Yoox voor goede prijzen

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #752 Gepost op: 10 mei 2011 - 21:01:59
In het weekend eindelijk weer eens sneakers gekocht. "Gevallen" voor een paar Pantofola. Nu ik een paar keer op gelopen heb, valt me op, dat mijn rechter schoen perfect zit, maar dat mijn linker schoen minder strak sluit in de hiel. Het lijkt alsof mijn hak/hiel wat ruimte heeft en een beetje naar binnen zakt. Moeilijk uit te leggen, maar naarmate ik er meer op let, gaat het meer en meer irriteren. Zou het helpen om het zooltje te vervangen door een ander zooltje? Of is dit bij sneakers vaker het geval en zal het gevoel verdwijnen?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #753 Gepost op: 10 mei 2011 - 21:41:20
Ik heb dit niet (of is me nog niet opgevallen) met mijn Pantofola's.
if i stop lying i just disappoint you

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Sneakers
Reactie #754 Gepost op: 10 mei 2011 - 22:56:11
Pantofola d'Oro standaard of "Gold"?

Ik heb iets van drie paar van de standaard lijn (wel de wat ingetogenere modellen)(allemaal met hetzelfde type inzool) en allen paren zitten aan mijn linker als aan mijn rechtervoet hetzelfde. Misschien een mislukt exemplaar? Misschien verschillen je voeten wat van elkander en merkt gij dit alleen met de Pantofola's? Ik zou als ik jou was gewoon naar de winkel gaan waar je ze gekocht hebt of naar Dr. Adams (om maar wat te noemen, zij hebben een flinke collectie) en andere Pantofolo's proberen met dezelfde inlegzool (Herkenbaar aan een Letter + getal die onderop het zooltje staan vermeld.) en dan voor een wat langere periode door de winkel heen lopen totdat je het weer voelt of niet natuurlijk.
Laatst bewerkt op: 10 mei 2011 - 22:57:43 door Laurens
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #755 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:10:17
Bedankt voor de info. Ik heb "normaal" maat 42,5. Misschien moet ik gewoon wat wennen aan maat 43 sneaker. Tijd niet gedragen. In de hiel heb ik links iets ruimte.

Nog een vraag aan de heren. Heb de adidas special olijf groen gepast. Mooie schoen. Nu wordt het lachen. Mijn vrouw, ze is echt lief hoor, vindt dat de kleur groen terug moet komen in m'n kleding. Tja, dat is nogal wat. Gaat niet lukken. Vinden jullie dat een must voor sneakers? 't Is namelijk wel een mooi kleurtje.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #756 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:22:28
Een groene Broche zou idd wel mooi zijn.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #757 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:23:35
Wellicht iets groen in je shirt bijvoorbeeld.

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #758 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:28:12
Bedankt voor de info. Ik heb "normaal" maat 42,5. Misschien moet ik gewoon wat wennen aan maat 43 sneaker. Tijd niet gedragen. In de hiel heb ik links iets ruimte.

Nog een vraag aan de heren. Heb de adidas special olijf groen gepast. Mooie schoen. Nu wordt het lachen. Mijn vrouw, ze is echt lief hoor, vindt dat de kleur groen terug moet komen in m'n kleding. Tja, dat is nogal wat. Gaat niet lukken. Vinden jullie dat een must voor sneakers? 't Is namelijk wel een mooi kleurtje.

Een olijf in je martini, héél subtiel.
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #759 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:31:18
Een groene Broche zou idd wel mooi zijn.
Dat was ook mijn eerste ingeving. We hebben wat geprobeerd, maar zijn niet echt geslaagd. Ik opperde nog een tattoo, maar ik viel alleen op ankers en die schijnen niet hip te zijn.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #760 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:32:14
Wellicht iets groen in je shirt bijvoorbeeld.
Vind je dat de kleur echt terug moet komen Gusto?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #761 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:35:13
Niks moet natuurlijk.Maar omdat de sneaker groen is kan iets groen in je hemd best weleens leuk uitpakken.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #762 Gepost op: 12 mei 2011 - 16:36:27
Thanks!

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #763 Gepost op: 12 mei 2011 - 17:01:00

Volgens mij heb ik de sneaker die jij bedoelt.