Heel wat mensen zouden stijl achterover vallen als ze dit zouden horen, incluis ikzelf trouwens. Daarmee wil ik niet suggereren dat je eigenlijk teveel betaalt voor die schoenen, want ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit.
De eerste zien er trouwens het leukst/mooist uit 
Ik behoorde ook tot die groep mensen, totdat ik ze ging passen en dragen. :-#
Het was voor mij een kwestie zoals zo veel in het leven: is dit het je waard dan moet je het doen en anders niet dus. #-o
Uiteindelijk besloten toch hiervoor te kiezen en heb er nog geen moment spijt van gehad [wellicht mijn bankrekening, maar niet mijn voeten] de pasvorm, het comfort en de degelijkheid heb ik bij geen enkel ander merk zo aangetroffen.
Wellicht kan men stellen dat ik ben doorgeschoten door niet uitsluitend mijn formele en minder formele schoenen bij JL te kopen maar ook de casual sneakers, maar ja je begint ergens aan en dan wil je niet snel met minder genoegen nemen, deze JL sneakers lopen als een "gewone" sneaker maar dan met het steun/comfort van een echte schoen. :-$
De bovenste suede verise is dan ook meer geschikt voor ander gebruik dan op het sportieve vlak.