Auteur Topic: Merken van vroeger  (31424 keer gelezen)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #15 Gepost op: 20 januari 2008 – 18:51:19
Citaat van: "Carwo"
Citaat van: "Daedalus"
http://blog.goo.ne.jp/yamazo_vintage
Zoeken maar!

Iets als dit?:


Dank Daedalus. Plaatje lijkt niet te werken hier. Op de site kom ik niet verder dan de openingspagina (weet niet waar ik verder op zou moeten klikken) en daar staat hij niet tussen.


Links onderin kan je bladeren naar oudere posts (daar staat ie tussen). Vreemd hoor, hier werkt het plaatje wel.
cyka blyat

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #16 Gepost op: 20 januari 2008 – 18:56:14
Werkte hier net ook niet, maar dit zijn de befaamde Nike's dus (een andere afbeeldingslocatie):



Overigens heb ik - op voetbalschoenen na - nooit schoenen van Nike, Adidas of iets dergelijks gedragen.  :wink:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #17 Gepost op: 20 januari 2008 – 19:06:43
Citaat van: "Jesper"

Overigens heb ik - op voetbalschoenen na - nooit schoenen van Nike, Adidas of iets dergelijks gedragen.  :wink:


De voetbalschoenen van Nike kwamen pas jaaaren later. In mijn tijd (vanaf 1978 wat voetbal betreft) was het Adidas, Puma en Quick (ik Puma, want Cruijff Puma). Iets later was er ook Patrick (de Laudrups hebben die nog een tijd gedragen); erg mooi, met twee schuine strepen van bovenkant hiel schuin naar voren naar de zool; tegengesteld aan de drie van Adidas dus. (Die heb ik zelf niet gehad.)
En natuurlijk allemaal zwart, de enige kleur voor voetbalschoenen!

Huey

  • Gast
Merken van vroeger
Reactie #18 Gepost op: 20 januari 2008 – 19:07:59
Nikes, Levis 501 en Oxbow 8)

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2008 – 19:17:54
Citaat van: "Huey"
Nikes, Levis 501 en Oxbow 8)


Same here  8)  En daarvoor (brugklas) ook die Adidas die Carwo hierboven heeft gepost maar dan de όbercoole Stefan Edberg versie in het geel  :D
The man with style, is the man who can smile

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #20 Gepost op: 20 januari 2008 – 19:24:34
Kappa, Le Coq Sportif, Lotto en Traders broeken met opgerolde pijpen.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Merken van vroeger
Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2008 – 00:47:19
Citaat van: "Bogart"
Roots schoenen.
Waren dat niet die schoenen waar je een beetje achterover op moest lopen en erg aan moest wennen?

En ik droeg volgens mij ook het plots verdwenen, maar toch lang zeer succesvolle (Nederlandse merk, dacht ik) Mac & Maggie: heel 'hip', heette dat toen.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #22 Gepost op: 21 januari 2008 – 09:43:04
In mijn geval: Nike Cortez (BA Baracus nikes), Levi's en daarboven G-Star, Replay, Diesel, RL, Tommy, H&M, WE meuk (overhemden, t-shirts, truien en hoodies)
cyka blyat

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Merken van vroeger
Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2008 – 10:08:07
Citaat van: "paulbrussel"
Citaat van: "Bogart"
Roots schoenen.
Waren dat niet die schoenen waar je een beetje achterover op moest lopen en erg aan moest wennen?


Inderdaad.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #24 Gepost op: 21 januari 2008 – 10:16:08
Citaat van: "Daedalus"
In mijn geval: Nike Cortez (BA Barackus nikes), Levi's en daarboven G-Star, Replay, Diesel, RL, Tommy, H&M, WE meuk (overhemden, t-shirts, truien en hoodies)

Och ja... WE, dat heb ik ook nog eens gedragen. Wat een waardeloos spul is dat zeg.  :lol:

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2008 – 10:25:00
Citaat van: "Jesper"
Citaat van: "Daedalus"
In mijn geval: Nike Cortez (BA Barackus nikes), Levi's en daarboven G-Star, Replay, Diesel, RL, Tommy, H&M, WE meuk (overhemden, t-shirts, truien en hoodies)

Och ja... WE, dat heb ik ook nog eens gedragen. Wat een waardeloos spul is dat zeg.  :lol:


Niks ten nadele van WE hoor, dat meuk slaat op al die merken. WE maakt, in verhouding tot de (retail)prijs die je ervoor betaalt, degelijke kleding.
cyka blyat

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2008 – 10:52:50
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Jesper"
Citaat van: "Daedalus"
In mijn geval: Nike Cortez (BA Barackus nikes), Levi's en daarboven G-Star, Replay, Diesel, RL, Tommy, H&M, WE meuk (overhemden, t-shirts, truien en hoodies)

Och ja... WE, dat heb ik ook nog eens gedragen. Wat een waardeloos spul is dat zeg.  :lol:


Niks ten nadele van WE hoor, dat meuk slaat op al die merken. WE maakt, in verhouding tot de (retail)prijs die je ervoor betaalt, degelijke kleding.


We is echt niks vind ik. De pasvorm is om te huilen. Dan kan je beter naar HM gaan en dat is dan nog goedkoper ook.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #27 Gepost op: 21 januari 2008 – 10:57:50
Nike Cortez  8)

cyka blyat

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #28 Gepost op: 21 januari 2008 – 10:59:36
Ik had het iets meer moeten nuanceren, denk ik. Ik weet dat ik in ieder geval een paar broeken van WE had, maar deze werden enorm lelijk(er) in korte tijd. Dit was dus geen degelijke kleding. Het kan best zijn dat de meeste WE-kleding wιl aardig degelijk is, maar dat was in ieder geval niet mijn ervaring. En inderdaad Tim, de pasvorm is om te huilen.

Nu maar weer naar de nostalgie.  :wink:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Merken van vroeger
Reactie #29 Gepost op: 09 februari 2008 – 18:54:22
Citaat van: "Daedalus"
Nike Cortez  8)



Mooie Sjors & Sjimmie-schoenen.