Hmmm, ik zie niet zoveel verschil in kleur, vergeleken met na de eerste keer kleuren eerlijk gezegd. Het stiksel is nu wel donkerder. 
Bedoel je in vergelijking met het kleuren met gewone schoenpoets? Het verschil is, nu ik de foto's bekijk, niet zo groot inderdaad. De hele welt en hak en het stiksel zijn nu echter ook donkerbruin, zoals je al opmerkte.
Hoe de kleur er trouwens nu uitziet is erg afhankelijk van de hoeveelheid licht, binnen zijn ze eerder donkerbruin, terwijl er buiten, met veel licht, een cognackleur tevoorschijn komt. Het is een beetje vergelijkbaar met het experiment van Chris waar hij lichte schoenen zwart verfde maar waar je met de juiste hoeveelheid licht er wel nog een lichtere kleur onder zag.
Toen ik ze net geverfd had, verwachtte ik wel dat het resultaat donkerder ging zijn, maar dat is dus niet het geval. Misschien had ik er nog een extra laag over moeten doen, of ze wat langer moeten laten drogen.
Ik ben in ieder geval niet ontevreden met het resultaat, het is volgens mij nu beter geschikt voor onder een pak, en is minder saai dan 'gewoon' donkerbruin.