Auteur Topic: Lage wreef en smalle voet: Welke merken zijn een optie?  (5399 keer gelezen)

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Lage wreef en smalle voet: Welke merken zijn een optie?
Gepost op: 27 december 2007 - 14:24:51
Ik ben nog maar pas hier en heb net al een hele tijd zitten graven en spitten, maar ik kom er niet echt uit. Vandaar dat ik nu al mijn eerste vraag wil stellen.

Ik wil gaan investeren in een paar mooie goede schoenen voor MAX 400 euronen.

Nu heb ik een smalle voet met een lage wreef en het is voor mij lastig om geschikte schoenen te vinden. Ik draag eigenlijk altijd Van Bommels of Van Liers, maar daar moeten (vaak) lapmiddelen in, in de vorm van inlegzooltjes e.d. om een redelijke pasvorm te vinden. Vrijwel al het gangbare op de Nederlandse markt is te breed voor mij. De zogenaamde modemerken als bijvoorbeeld Boss e.d. laat ik buiten beschouwing, aangezien ik de kwaliteit daarvan onvoldoende vind in releatie tot de prijs.

Wie heeft de gouden tip en kan me attent maken op de merken waar ik wel een grote kans van slagen heb om goede schoenen te vinden die gewoon passen, zonder allerlei crap erin te proppen?

Ik ben heel benieuwd.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1 Gepost op: 27 december 2007 - 16:16:01
De meeste italiaanse schoenen zijn erg slank en zullen je derhalve goed passen als ik je verhaal goed begrijp. Denk hierbij aan Santoni, Borgioli. Je kan ook Crockett and Jones proberen en dan zou ik eens een 348 leest passen. Met je gestelde budget moet je zeker een leuk paar kunnen vinden, al gaat santoni er meestal wel een paar tientjes overheen.

//edit//
Alhoewel, nu in de sale moet dat ook wel lukken!
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2 Gepost op: 27 december 2007 - 17:23:45
De C&J op een 348 leest moeten zeker passen. Rond de 400 euro moet kunnen voor een paar C&J's en dan ben je niet eens afhankelijk van de uitverkoop.
Stemt rechts en haalt links in

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3 Gepost op: 27 december 2007 - 17:53:04
Citaat van: "Bart"
De C&J op een 348 leest moeten zeker passen. Rond de 400 euro moet kunnen voor een paar C&J's en dan ben je niet eens afhankelijk van de uitverkoop.

Meeste benchgrade modellen zitten op de 360,- volgens mij, online nog 100 e goedkoper.

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4 Gepost op: 27 december 2007 - 20:01:29
Online lukt ff niet, want ik heb geen idee van de pasvorm van C&J. Dan zal ik eerst eens moeten gaan rpoberen of het wat voor me is.
Maar goed, C&J staan op het lijstje.