Vanaf dit najaar gaat Van Overeem Van Wissen ook de jeans van Jacob Cohen voeren.....
Citaat van: "ruby tuesday"er zijn er van 189 maar hij heeft er ook van over 200.weet jij wat ze momenteel in de sale doen?
er zijn er van 189 maar hij heeft er ook van over 200.
Citaat van: "thmeky"Citaat van: "ruby tuesday"er zijn er van 189 maar hij heeft er ook van over 200.weet jij wat ze momenteel in de sale doen?niks
Citaat van: "Migliore"Vanaf dit najaar gaat Van Overeem Van Wissen ook de jeans van Jacob Cohen voeren.....dan heeft maastricht als laatste stad in nl eindelijk ook een winkel die jacob verkoopt..
Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "thmeky"Citaat van: "ruby tuesday"er zijn er van 189 maar hij heeft er ook van over 200.weet jij wat ze momenteel in de sale doen?niksIk dacht dat de gehele zomercollectie van Oger afgeprijst is(?)
Ik heb een Borrelli jeans maat 34 (=50) gekocht en die viel ietsje ruimer dan mijn incotex maat 50 broeken... Hoop dat dat helpt.
Citaat van: "Merlino"Ik heb een Borrelli jeans maat 34 (=50) gekocht en die viel ietsje ruimer dan mijn incotex maat 50 broeken... Hoop dat dat helpt.Krimpt toch iets in na mate een aantal keer gewassen.Dus zeker nooit te klein kopen.