Auteur Topic: Jeans  (961671 keer gelezen)

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3420 Gepost op: 14 april 2019 - 10:33:33
Rotterdam ook. Ziet er beter uit dan die vreselijke momjeans

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3421 Gepost op: 14 april 2019 - 10:35:33
Zelfs hier in Mestreech zit die trend er goed in. Ben t met Arch eens ware het niet dat er genoeg meiden zijn die nog niet doorhebben dat hun postuur niet geschikt is voor zo’n broek...

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Jeans
Reactie #3422 Gepost op: 14 april 2019 - 10:45:57
Delft? In mijn tijd zou ik de vrouwen die daar studeren niet acuut als benchmark gebruiken

Nee, daarom heb ik ook alleen mijn master daar gedaan  :mrgreen:.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3423 Gepost op: 14 april 2019 - 13:38:09
Vrouwen in Delft...?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Jeans
Reactie #3424 Gepost op: 14 april 2019 - 16:37:07
Ja.. die twee bij bouwkunde en io haha. Nee we hebben een paar werkstudentes.

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3425 Gepost op: 16 juni 2019 - 20:21:00
Ik ben misschien wat tegendraads maar vind de huidige trend van debiel wijde pijpen geen gezicht, net als die leggings. Echter houd ik dus wel van fijne jeans met wat stech die mooi fitted zijn.

Waar ik benieuwd naar ben hebben jullie nog ideeen naar welke jeans ik moet kijken. Heb redelijk veel J622's gehad maar die vind eigelijk overal prima behalve van kuit naar enkel zeg maar daar loopt hij recht naar beneden wat ik zelf dus niet echt mooi vind.

Heb denk 2 goede denham razor's gehad terwijl de andere weer veel te wijd waren.
Verder gaan de KOI broekjes best aardig maar die vind ik dan weer wat minder mooi (doorgaans)

Jimi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3426 Gepost op: 16 juni 2019 - 21:02:55
Even naar de winkel en wat passen, ligt immers aan je bouw. Bij Tenue de Nimes in Adam bijvoorbeeld.

Draag zelf Closed Unity Slim.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3427 Gepost op: 16 juni 2019 - 21:38:17
AG ook gaan passen, fijne jeans.

Tapenade

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3428 Gepost op: 16 juni 2019 - 21:59:37
Ik ben misschien wat tegendraads maar vind de huidige trend van debiel wijde pijpen geen gezicht, net als die leggings. Echter houd ik dus wel van fijne jeans met wat stech die mooi fitted zijn.

Waar ik benieuwd naar ben hebben jullie nog ideeen naar welke jeans ik moet kijken. Heb redelijk veel J622's gehad maar die vind eigelijk overal prima behalve van kuit naar enkel zeg maar daar loopt hij recht naar beneden wat ik zelf dus niet echt mooi vind.

Heb denk 2 goede denham razor's gehad terwijl de andere weer veel te wijd waren.
Verder gaan de KOI broekjes best aardig maar die vind ik dan weer wat minder mooi (doorgaans)

Denham bolt?

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3429 Gepost op: 17 juni 2019 - 13:20:08
Even naar de winkel en wat passen, ligt immers aan je bouw. Bij Tenue de Nimes in Adam bijvoorbeeld.

Draag zelf Closed Unity Slim.

die zien er best wel netjes uit. gelijk maar 2 besteld om eens uit te proberen. terug sturen kan altijd :D

Denham bolt?

Daar heb ik er ook 2 van. opzich prima. maar vind Denham zo variabel. de ene blijft jaar lang top. de ander is na 2x wassen heel raar gaan zitten.

Tapenade

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3430 Gepost op: 18 juni 2019 - 15:57:12
Variabel ben ik wel met je eens. Merk dat niet zozeer na het wassen, maar de maatvoering is vooral niet altijd consistent.

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3431 Gepost op: 22 juni 2019 - 16:49:23
Tegen beter weten in vandaag weer 45 min broeken staan passen: te strak, te verwassen of teveel opmeuk.

2 verschillende boss jeans besteld in de hoop dat dit wel goed zal zijn, hebben jullie geen probleem met broeken?

Ik wil het naar kantoor kunnen dragen maar ivm dikke bovenbenen is het altijd lastig hier.

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3432 Gepost op: 22 juni 2019 - 17:01:34
J.Lindeberg bevalt mij goed.
https://m.zalando.nl/jlindeberg-cedar-frye-slim-fit-jeans-mid-blue-jl122g03i-k11.html
Deze vorige maand besteld. Mijn vorige ging 5 jaar mee. Best knap gezien de vele kroegen en feestjes.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3433 Gepost op: 22 juni 2019 - 19:26:24
Heb ik ook ooit gehad en inderdaad LANG mee gedaan (en altijd in de droger  :))
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #3434 Gepost op: 22 juni 2019 - 19:27:24
Tegen beter weten in vandaag weer 45 min broeken staan passen: te strak, te verwassen of teveel opmeuk.

2 verschillende boss jeans besteld in de hoop dat dit wel goed zal zijn, hebben jullie geen probleem met broeken?

Ik wil het naar kantoor kunnen dragen maar ivm dikke bovenbenen is het altijd lastig hier.
Zou echt eens naar een winkel met veel keus en kundig personeel gaan. Tenue de Nimes comes to mind maar er zijn misschien andere opties.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.