Auteur Topic: Pochet  (315955 keer gelezen)

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Pochet
Reactie #795 Gepost op: 06 februari 2012 - 23:52:31

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #796 Gepost op: 07 februari 2012 - 00:12:38
Heb je er 1 voor me liggen dan buurman?

Pm

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #797 Gepost op: 07 februari 2012 - 00:13:13
Heeren, ik vraag u om raad. Waar kan ik een wittte(katoenen) pochet vinden met een bruine rand/bies en een witte (katoenen) pochet met een Donderblauwe rand/bies?

Alvast hartelijk dank!

voor donkerblauw: http://www.pochette-square.com/en/

Mediaman

• Gast
Reactie #798 Gepost op: 07 februari 2012 - 07:05:51
Heeren, ik vraag u om raad. Waar kan ik een wittte(katoenen) pochet vinden met een bruine rand/bies en een witte (katoenen) pochet met een Donderblauwe rand/bies?

Alvast hartelijk dank!

Kent Wang.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #799 Gepost op: 07 februari 2012 - 09:01:53

Alvast hartelijk dank!

Society shop
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #800 Gepost op: 07 februari 2012 - 09:05:28
Kent Wang is beste prijs/kwaliteit.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #801 Gepost op: 07 februari 2012 - 09:07:35
Inderdaad.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #802 Gepost op: 07 februari 2012 - 09:56:23
Kent Wang is beste prijs/kwaliteit.

Mee eens. linkje
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Alfredo

• Bekijk profiel
Reactie #803 Gepost op: 09 februari 2012 - 10:51:27
Wanneer wel en wanneer geen pochet is een vraag in het wat dragen de heren vandaag topic.

Wanneer niet en waarom niet zou ik wel eens willen weten?

Iemand die het antwoord weet?
Of je, je er iets van moet aantrekken, blijft natuurlijk altijd de vraag. Bestaat er een antwoord of richtlijn?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #804 Gepost op: 09 februari 2012 - 11:30:42
Op zich een interessante vraag.

Ik draag als ik een pak of jasje draag vrijwel altijd een pochet, en dat doe ik alweer een hele tijd dus men is dat wel gewend van mij. Nu werk ik in een vrij conservatieve branche en in het begin trok iemand nog weleens een wenkbrauw op, maar tegenwoordig valt het niemand eigenlijk meer op.

Wanneer niet?

Binnenkort mag ik weer eens een aantal bedrijven waar wij mee werken gaan vertellen dat ze beter moeten gaan presteren. Dat gaan geen vrolijk-nieuws-gesprekken worden en dan wil ik als ik daar wegrij niet blijven hangen als die stadse blaaskaak met dat gesoigneerde uiterlijk. Dan dus ook geen pochet in mijn borstzak. Donkerblauw navy pak, zwarte schoenen, effen wit of lichtblauw shirt en rustige, donkere das wordt het dan.

Als je in een conservatieve branche werkt en je hebt het geluk om als hi-po kans te maken op een plekje in de boardroom zou ik het trouwens wel laten. Straat als ik ben heb ik die kans natuurlijk nooit gehad. ;-)
Laatst bewerkt op: 09 februari 2012 - 11:34:23 door Mikey Fuoco

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #805 Gepost op: 09 februari 2012 - 11:36:51
Doe het gewoon op basis van gevoel. Zoals MF al aangeeft, als het niet gepast is niet doen. Verder gewoon stug volhouden, na drie keer is de lol er voor je collega's ('ga je afdansen vanavond / heb je een trouwerij') er ook wel weer af. Heb in mijn omgeving nu zelfs meer mensen met pochetjes, terwijl dat voorheen niet het geval was.
//

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #806 Gepost op: 09 februari 2012 - 12:46:44
Doe het gewoon op basis van gevoel. Zoals MF al aangeeft, als het niet gepast is niet doen. Verder gewoon stug volhouden, na drie keer is de lol er voor je collega's ('ga je afdansen vanavond / heb je een trouwerij') er ook wel weer af. Heb in mijn omgeving nu zelfs meer mensen met pochetjes, terwijl dat voorheen niet het geval was.

Inderdaad, in het begin krijg je opmerkingen zoals " sjiek hoor!" of "ben je verkouden?" en na een maand gaan ze vragen waar je zoiets kan halen...
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #807 Gepost op: 09 februari 2012 - 13:25:37
...of eruit willen halen.

Charlie

• Gast
Reactie #808 Gepost op: 09 februari 2012 - 21:45:18
Wanneer wel en wanneer geen pochet is een vraag in het wat dragen de heren vandaag topic.

Wanneer niet en waarom niet zou ik wel eens willen weten?

Iemand die het antwoord weet?
Of je, je er iets van moet aantrekken, blijft natuurlijk altijd de vraag. Bestaat er een antwoord of richtlijn?

In tegenstelling tot de anderen ben ik van mening dat een pochetje altijd moet kunnen. Het hangt geheel van het soort patroon af. Een pochetje hoeft niet altijd op te vallen, maar kan heel subtiel toch een speels effect geven. Ik draag zelf altijd een pochetje in mijn jasjes, zelfs bij sollicitaties, begrafenissen, o.i.d. en heb daar nog nooit negatief-commentaar op gehad.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #809 Gepost op: 09 februari 2012 - 21:49:16
In tegenstelling tot de anderen ben ik van mening dat een pochetje altijd moet kunnen. Het hangt geheel van het soort patroon af. Een pochetje hoeft niet altijd op te vallen, maar kan heel subtiel toch een speels effect geven. Ik draag zelf altijd een pochetje in mijn jasjes, zelfs bij sollicitaties, begrafenissen, o.i.d. en heb daar nog nooit negatief-commentaar op gehad.

Hoewel het misschien altijd zou moeten kunnen, berokkent het je soms meer schade dan dat het goed doet. In dat geval zou ik het toch achterwege laten.
Laatst bewerkt op: 09 februari 2012 - 23:09:26 door Bootstrap
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.