Auteur Topic: Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?  (75697 keer gelezen)

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #30 Gepost op: 09 januari 2008 – 23:32:26
Citaat van: "Dr Robbert"
Ik kom net terug uit Amerika, als je ergens NIET naartoe moet om slimfit shirts te halen dan is het Amerika wel. Alles is ruim, veel te ruim. Een vriend van mij heeft uiteindelijk een shirt op maat laten maken omdat er niets anders te krijgen was dan tenten...bizar!

Just to let you know!

Groeten, Robbert!
Volgens mij gaat dat voor NY ιcht niet op! (Maar goed, NY is ook niet 'de' USA.)

Dr Robbert

  • Gebruiker
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #31 Gepost op: 09 januari 2008 – 23:41:36
Ik heb het over Chicago

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #32 Gepost op: 09 januari 2008 – 23:59:23
Citaat van: "Dr Robbert"
Ik heb het over Chicago


Abercrombie muscle fit zit wel strak ;) alleen erg casual natuurlijk.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Dr Robbert

  • Gebruiker
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #33 Gepost op: 10 januari 2008 – 00:07:11
Klopt Timothy, maar dat is wel erg casual hoor :?  Ben inderdaad in die winkel geweest, veel te donker en heeft absoluut niets met stijl te maken. Zie het als een veredelde VET! in de hoogtijdagen van de jaren '80/begin '90, haha! :lol:

dech

  • Gebruiker
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #34 Gepost op: 16 februari 2008 – 23:50:22
Heb zelf ook een boss slim fit en deze zit ideaal.

De 2overhemden die ik van suit supply heb zitten zonder jasje vaak net zo mooi bij de middel. Er is daar zoveel stof over dat het onmogelijk is dit netjes in je broek te houden.

Ik zie hier enkele slim fit merken voorbij komen, welke winkels verkopen deze ? (omgeving groningen)

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #35 Gepost op: 18 februari 2008 – 17:21:39
idd, mijn overhemden van suit supply zitten strak. ben 1.88 en 70 kilo dus das wel een uitdaging. ik heb ook een aantal overhemden van eton, een zweeds merk geloof ik. of deens. naja scandinavisch dus en die zitten echt als gegoten. dat zijn echt mijn fijnste overhemden. draag trouwens geen mtm omdat confectie me altijd erg prima zit.

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #36 Gepost op: 18 februari 2008 – 17:45:38
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
idd, mijn overhemden van suit supply zitten strak. ben 1.88 en 70 kilo dus das wel een uitdaging. ik heb ook een aantal overhemden van eton, een zweeds merk geloof ik. of deens. naja scandinavisch dus en die zitten echt als gegoten. dat zijn echt mijn fijnste overhemden. draag trouwens geen mtm omdat confectie me altijd erg prima zit.


Eton is volgens mij Engels, vond de pasvorm iig dramatisch (was voordat het bij de bijenkorf etc. werd verkocht, misschien is er iets veranderd na die tijd)

Rutger Jan

  • Gebruiker
  • Berichten: 381
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #37 Gepost op: 18 februari 2008 – 17:55:07
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
idd, mijn overhemden van suit supply zitten strak. ben 1.88 en 70 kilo dus das wel een uitdaging. ik heb ook een aantal overhemden van eton, een zweeds merk geloof ik. of deens. naja scandinavisch dus en die zitten echt als gegoten. dat zijn echt mijn fijnste overhemden. draag trouwens geen mtm omdat confectie me altijd erg prima zit.


Zelfde afmetingen hier, maar SuSu mt 37 vind ik echt om van te janken qua pasvorm. Met de pasvorm van Il Rosso ben ik tevreden.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #38 Gepost op: 18 februari 2008 – 18:03:45
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
idd, mijn overhemden van suit supply zitten strak. ben 1.88 en 70 kilo dus das wel een uitdaging. ik heb ook een aantal overhemden van eton, een zweeds merk geloof ik. of deens. naja scandinavisch dus en die zitten echt als gegoten. dat zijn echt mijn fijnste overhemden. draag trouwens geen mtm omdat confectie me altijd erg prima zit.


Wat is SuSu dan?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #39 Gepost op: 18 februari 2008 – 18:29:14
Mijn slankste RTW hemden zijn van fattori, ik heb echter geen idee of dit nog ergens te krijgen is (of dat het uberhaupt nog bestaat). Deze komen bij Oger vandaan
Sailing, an expensive way to travel for free"

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #40 Gepost op: 19 februari 2008 – 21:06:23
@bogart: die van SuSu zijn dus ook uit het rek.
@rutger jan: dan hebben we toch een ander figuur want 38 van SuSu zit me overal perfect. als een paar kilo aan zou komen zou het knopen regenen.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #41 Gepost op: 19 februari 2008 – 23:02:03
Eton komt uit Zweden idd
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

dech

  • Gebruiker
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #42 Gepost op: 21 februari 2008 – 16:05:28
Mijn SuSu shirts zitten echt niet strak hoor, ontzettend veel stof over bij de middel....  :?

Rutger Jan

  • Gebruiker
  • Berichten: 381
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #43 Gepost op: 21 februari 2008 – 16:15:57
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
@bogart: die van SuSu zijn dus ook uit het rek.
@rutger jan: dan hebben we toch een ander figuur want 38 van SuSu zit me overal perfect. als een paar kilo aan zou komen zou het knopen regenen.

Brede armen misschien? Roei je ofzo? Maar mooi dat SuSu je als gegoten zit, voor €60,- heb je toch een leuk shirt dan!

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #44 Gepost op: 23 februari 2008 – 10:05:11
mij hoor je niet klagen!  :D
ik sport niet trouwens, ik vind dat zσ vermoeiend...