Auteur Topic: Studentenkleding  (18637 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Studentenkleding
Gepost op: 16 november 2004 – 21:17:21
Als alles goed gaat hoor ik morgen of ik volgend jaar verantwoordelijk ben voor de kleding van alle studenten bij ons :D

Met een beetje mazzel word ik de contactpersoon voor Oger, moet ik lezingen organiseren over kleding e.d. :D

Duim dus mee, en als jullie tips hebben mag dat ook ;)

HotFudge

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #1 Gepost op: 16 november 2004 – 21:20:02
Wow cool gast!!

Huey

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #2 Gepost op: 16 november 2004 – 21:22:28
Citaat van: "HotFudge"
Wow cool gast!!


Mijn motivatie was eigenlijk een beetje kijken of ik bij Oger extra korting kon krijgen ;)

Maar ik denk dat dat er niet in zit :( Maar ja, dan nog heb ik de kans om iig de studenten wat beter in het pak te steken dan ze er nu bij lopen :roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #3 Gepost op: 16 november 2004 – 21:27:42
wat de korting betreft weet je het maar nooit,misschien op hun DSG lijn.Zou wel leuk voor jou zijn de eventuele korting :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #4 Gepost op: 16 november 2004 – 21:33:02
Citaat van: "gusto napolitano"
wat de korting betreft weet je het maar nooit,misschien op hun DSG lijn.Zou wel leuk voor jou zijn de eventuele korting :wink:


Ik weet wel dat het bestuur Oger Amsterdam maatpakken krijgt voor rond de 5 a 600 euro. Dus ik hoop erop dat ik er een mee kan bestellen ;)

Maar buiten dat lijkt het me ook echt leuk om andere mensen er wat over te leren. Het valt me ech op dat als we in pak moeten verschijnen de meesten gewoon in van die jutezakken komen. Ik vind juist dat je in een pak juist een beetje een zelfverzekerde uitstraling moet kunnen tonen. Tegen het arrogante aan bijna ;)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #5 Gepost op: 16 november 2004 – 21:47:11
Die Oger-Amsterdam pakken zijn wel goed ,neem aan dat het standaard pakken zijn voor 600 euro.Heb er zelf vier jaar geleden een laten maken met mijn eigen wensen was wel wat duurder uit.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #6 Gepost op: 16 november 2004 – 21:49:05
Citaat van: "gusto napolitano"
Die Oger-Amsterdam pakken zijn wel goed ,neem aan dat het standaard pakken zijn voor 600 euro.Heb er zelf vier jaar geleden een laten maken met mijn eigen wensen was wel wat duurder uit.

De winkelprijs van die pakken ligt dan rond de 1600 euro. Zijn echt maatwerk.

Huey

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #7 Gepost op: 16 november 2004 – 21:51:07
Misschien kan ik wat Stijlforum mensen uitnodigen voor een presentatie over 'How to dress for Business'  :lol:  :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #8 Gepost op: 16 november 2004 – 21:55:50
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Die Oger-Amsterdam pakken zijn wel goed ,neem aan dat het standaard pakken zijn voor 600 euro.Heb er zelf vier jaar geleden een laten maken met mijn eigen wensen was wel wat duurder uit.

De winkelprijs van die pakken ligt dan rond de 1600 euro. Zijn echt maatwerk.
Die van mij heb ik laten maken met weinig tot geen schoudervulling en allen een binnenvoering van 100% cupro bemberg.Mag wel zeggen dat hij lekker zit.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #9 Gepost op: 16 november 2004 – 21:56:49
Citaat van: "Huey"
Misschien kan ik wat Stijlforum mensen uitnodigen voor een presentatie over 'How to dress for Business'  :lol:  :lol:
Paar forumers als model laten opdraven :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #10 Gepost op: 16 november 2004 – 21:58:48
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Misschien kan ik wat Stijlforum mensen uitnodigen voor een presentatie over 'How to dress for Business'  :lol:  :lol:
Paar forumers als model laten opdraven :lol:


En bewonder hier het roze binnenwerk van Nexus, Nexus draagt verder een uiterst eleganti Santoni :D

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #11 Gepost op: 16 november 2004 – 22:16:21
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Misschien kan ik wat Stijlforum mensen uitnodigen voor een presentatie over 'How to dress for Business'  :lol:  :lol:
Paar forumers als model laten opdraven :lol:


En bewonder hier het roze binnenwerk van Nexus, Nexus draagt verder een uiterst eleganti Santoni :D
Uitbundig gekleurde binnenwerken is er voor de " gli stranerie " ofwel de buitenlander.Zelf houden italianen het binnenwerk van hun pakken bijvoorkeur in neutraal donkerblauw.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #12 Gepost op: 17 november 2004 – 13:32:34
Gusto,

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er wat betreft uitbundigheid ook weer verschil zit tussen Milaan en Napels (lees noord- en zuid Italie). Men zou in het noorden veel meer ingetogen (qua voering, das, kleurcombinaties enz.) gekleed gaan dan in het zuiden.
Ben niet echt een Italie kenner, wat vindt jij hiervan?

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Studentenkleding
Reactie #13 Gepost op: 17 november 2004 – 14:30:48
Citaat van: "gusto napolitano"
gli stranieri


;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Jason

  • Gast
Studentenkleding
Reactie #14 Gepost op: 17 november 2004 – 16:03:48
kan ik hier uit opmaken dat gusto enkel donkere voeringen heeft?