Auteur Topic: Chelsea boot  (5139 keer gelezen)

klav

  • Gebruiker
  • Berichten: 266
    • Bekijk profiel
Chelsea boot
Gepost op: 07 november 2007 – 17:16:25
Ik zit al even te twijfelen om een paar chelsea boots te kopen (of het model dat santoni dit seizoen heeft)

Probleem is dat ik niet heel goed weet ze te combineren. Verder heb ik hier in de "wat dragen de heren vandaag" nog geen foto's zien passeren van dit soort boots.

Kunnen de liefhebbers een paar pics posten?
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Cerillo

  • Gebruiker
  • Berichten: 164
    • Bekijk profiel
Chelsea boot
Reactie #1 Gepost op: 07 november 2007 – 22:02:21
Ik weet dat Crockett & Jones mooie chelsea boots heeft, klassiek maar toch zeer vlot. Ik neem aan dat meerdere merken dit model in zijn collectie heeft...

Zelf heb ik een iets luxer laarsje van C&J besteld de Cottesmore, foto's volgen snel  :twisted:

Huey

  • Gast
Chelsea boot
Reactie #2 Gepost op: 07 november 2007 – 22:56:02
Ik heb zelf de C&J Cowdray ιrg tevreden mee.

omega007

  • Gebruiker
  • Berichten: 53
    • Bekijk profiel
Chelsea boot
Reactie #3 Gepost op: 08 november 2007 – 17:29:41
De Chesea boot is de 1e kwaliteits schoen die ik kocht. Zowel formeel als casual is hij prima te combineren!

Volgens mij kan je je daar geen buil aan vallen :lol:

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #4 Gepost op: 14 september 2009 – 10:44:37
Ik weet dat Crockett & Jones mooie chelsea boots heeft, klassiek maar toch zeer vlot. Ik neem aan dat meerdere merken dit model in zijn collectie heeft...

Zelf heb ik een iets luxer laarsje van C&J besteld de Cottesmore, foto's volgen snel  :twisted:

Even een grote schop, zie dat je online bent Cerillo. :wink: Is dat nog wat geworden met die Cottesmore? Schitterende boot vind ik!

Cerillo

  • Gebruiker
  • Berichten: 164
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #5 Gepost op: 14 september 2009 – 10:51:23
Ja, veel plezier van gehad vorige winter! Overigens gekocht via Pediwear. Was eerst van plan ze aan te schaffen bij S&S, maar daar hadden ze ze op het moment niet op voorraad.

Prijsverschil van 200 (!!) euro gaf toen de doorslag voor mijn eerste aanschaf bij Pediwear.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #6 Gepost op: 14 september 2009 – 10:57:04
Echt een heel mooie boot! Zou je er eens een foto van willen maken? En kan je iets over de leest en/of de pasvorm vertellen?


Mikael

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #7 Gepost op: 14 september 2009 – 20:41:38
Ja, veel plezier van gehad vorige winter! Overigens gekocht via Pediwear. Was eerst van plan ze aan te schaffen bij S&S, maar daar hadden ze ze op het moment niet op voorraad.

Prijsverschil van 200 (!!) euro gaf toen de doorslag voor mijn eerste aanschaf bij Pediwear.

Ik ben er vaak  “Pediwear" tegengekomen, vooral voor C&J, en zo te zien in  Pediwear website zijn gewone  engelse prijzen voor die schoenen. Voor alle duidelijkheid, gaat het om P. Lal Store of toch Pediwear? En als de laatste, wat is de juiste link naar?
Vooraf bedankt


GSA

  • Gast

Mikael

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #9 Gepost op: 14 september 2009 – 23:26:30
Bedankt GSA, en een koekje?, die kun je voor je zelf bewaren :wink:

michaeldekker

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2010 – 16:05:26
ik ben op zoek naar Chelsea boots - wie kan mij helpen aan mooie adressen in Amsterdam? Of online?

budget tot de €300,- zat ik zelf aan te denken.

ps. zwartjes ben ik al geweest...:)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Chelsea boot
Reactie #11 Gepost op: 29 januari 2010 – 16:45:28
Manwood, Sir Max enz enz enz...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra