Andersom is beter:
Het blijft leip, al kan het een oplossing zijn om een geniaal en veuls-te-groot tweedehands jasje passend te krijgen. (Maar dan ben je een stylist, snob, nicht of alledrie:
buy your size!) Hooguit hou ik rekening met een trui of vest bij maat-overweging. Naarmate het weder voegt men toe.
*tip* Met een neopreen duikpak als ondergoed vervalt ieder klimaataspect en bent u vrij in het toepasen van uw eigen stijl op de wijze die u geschikt vindt, zonder inachtneming van weersomstandigheden. (Met gratis voedselpillen, zodat u nooit meer hoet te eten!)
*Er gaan nu computers kraken bij NIKE: die scannen alhier –en elders, vooral elders– op woordcombi's!)
Ik draag een bodywarmer als ik 'm nodig heb: bij roeien –dons–, bij vissen –waxed canvas, wolgevoerd–, in de tuin of even met de hond –manchester, niet te dik–, maar precies voor wat de naam impliceert: even het lichaam behoeden voor afkoelen.
Dat draag je toch niet
over een pak?
(Geen geld voor een kemeltje? Een duffel gaat prima over een pak heren! Koud? Had je een hemd aan motte doen!) :r