Auteur Topic: Goedkoop hemd met mouwlengte 7  (8753 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Goedkoop hemd met mouwlengte 7
Reactie #30 Gepost op: 03 oktober 2007 – 18:00:36
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "DaanL"
Citaat van: "omega007"
Citaat van: "Sergio"
Zelfs dat niet, stel je voor dat er brand uitbreekt en je staat in je pyjama op straat. Sta je toch mooi voor lul ;-)


hahaha. Nu breng je me aan het twijfelen :?  Moet ik mijn SBH shirts dan toch maar weggooien :lol:


Ja! Ritueel verbranden, en voortaan alleen maar Anna Matuozzo. :lol:


Kan ik mee leven! Hele fijne shirts!


Branden ze goed?  :lol:

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Re: Goedkoop hemd met mouwlengte 7
Reactie #31 Gepost op: 03 oktober 2007 – 18:05:54
Citaat van: "Janusz"
Heren van stand,

Vanochtend ben ik toegelaten tot dit forum dus meteen een goed moment om even een vraag te stellen. Voor mijn werk als student moet ik altijd in pak gekleed gaan, daaronder draag ik altijd hemden van Dimmagio of Shirtbyhand. Nu vind ik eigenlijk deze hemden te mooi om 2 maal in de week te dragen onder mijn pak, ik draag eigenlijk liever wat goedkopere hemden.

Helaas is het kopen van overhemden in reguliere winkels eigenlijk niet te doen omdat ik 1,95m lang ben, mouwlengte 7 is dus een must. Bijna geen winkel verkoopt mouwlengte 7 dus nu mijn vraag:

Weet iemand een wat goedkoper adres welke witte overhemden koop in mouwlengte 7? Alvast bedankt voor het advies!

Dit soort grappenmakers kunnen wat mij betreft gelijk geband worden :!:  :evil:

Huey

  • Gast
Goedkoop hemd met mouwlengte 7
Reactie #32 Gepost op: 03 oktober 2007 – 18:10:04
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "DaanL"
Citaat van: "omega007"
Citaat van: "Sergio"
Zelfs dat niet, stel je voor dat er brand uitbreekt en je staat in je pyjama op straat. Sta je toch mooi voor lul ;-)


hahaha. Nu breng je me aan het twijfelen :?  Moet ik mijn SBH shirts dan toch maar weggooien :lol:


Ja! Ritueel verbranden, en voortaan alleen maar Anna Matuozzo. :lol:


Kan ik mee leven! Hele fijne shirts!


Branden ze goed?  :lol:


Geen idee, sbh nooit verbrand. Maar mijn Matuozzo zit Heerlyk! En binnen 8 weken in huis, dat lukt Shirtmakers met 8 maanden niet eens  :lol:

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Goedkoop hemd met mouwlengte 7
Reactie #33 Gepost op: 04 oktober 2007 – 11:06:31
Citaat van: "Huey"
Geen idee, sbh nooit verbrand. Maar mijn Matuozzo zit Heerlyk! En binnen 8 weken in huis, dat lukt Shirtmakers met 8 maanden niet eens  :lol:

Weet je ten minste waarvoor je betaalt bij Matuozzo...  :wink:

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...