Draag zelf ook regelmatig donkerblauwe (suede) schoenen, Canali monks in dit geval. Naar mijn mening vallen ze met vrij veel te combineren, rood grijs, blauw, beige, wit...
Vanmiddag blauw suede laarsjes van Fratelli Borgioli aangehad, ook met oog om ze onder een blauw of grijs pak te dragen. Nu is het zo dat ik binnenkort ga stagelopen in bancaire / vastgoed sector, is het niet een beetje 'TE' hiervoor? Vond het echt prachtige schoenen, is alleen zo lastig om een bijpassende riem te vinden.
Neen... bij Kings & Queens, Minderbroedersstraat 23 in Den BoschKoop ze vooralsnog niet, wellicht voor casual. Ga nu op zoek naar een santoni in de sale, maar mijn dank voor de reactie's heren!
Citaat van: "f430Bij Meyer in de PC? Daar heb ik ze in ieder geval zien staan, maar ik zou ze niet aandoen naar je stage, daar zijn ze te casual voor. Al kan er in de vastgoedsector een hoop, maar ik zou dan liever opteren voor een bruintint.[/quoteNeen... bij Kings & Queens, Minderbroedersstraat 23 in Den BoschKoop ze vooralsnog niet, wellicht voor casual. Ga nu op zoek naar een santoni in de sale, maar mijn dank voor de reactie's heren!Lijkt me idd een beter plan. Ik heb overigens ook getwijfeld om ze te kopen, ze zijn wel geinig..