Auteur Topic: Donkerblauwe schoenen  (16235 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #15 Gepost op: 01 december 2007 - 18:36:29
vanmiddag weer aangehad mijn blauwtjes.. met aubergine incotex en blauwe barbour.. kan makkelijk..

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #16 Gepost op: 01 december 2007 - 21:15:59
Draag zelf ook regelmatig donkerblauwe (suede) schoenen, Canali monks in dit geval. Naar mijn mening vallen ze met vrij veel te combineren, rood grijs, blauw, beige, wit...

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #17 Gepost op: 01 december 2007 - 21:30:24
Citaat van: "Evan_S"
Draag zelf ook regelmatig donkerblauwe (suede) schoenen, Canali monks in dit geval. Naar mijn mening vallen ze met vrij veel te combineren, rood grijs, blauw, beige, wit...

Ben ooit in de sale bij Borchert een paar gewaxte blauwsuede derby broques van Santoni tegengekomen. Het paar kostte minder dan 200E. Heb er nu een beetje spijt van dat ik ze toen niet gekocht heb.

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #18 Gepost op: 21 december 2007 - 14:03:09
Vanmiddag blauw suede laarsjes van Fratelli Borgioli aangehad, ook met oog om ze onder een blauw of grijs pak te dragen.

Nu is het zo dat ik binnenkort ga stagelopen in bancaire / vastgoed sector, is het niet een beetje 'TE' hiervoor? Vond het echt prachtige schoenen, is alleen zo lastig om een bijpassende riem te vinden.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #19 Gepost op: 21 december 2007 - 14:42:36
Citaat van: "Don Jesper"
Vanmiddag blauw suede laarsjes van Fratelli Borgioli aangehad, ook met oog om ze onder een blauw of grijs pak te dragen.

Nu is het zo dat ik binnenkort ga stagelopen in bancaire / vastgoed sector, is het niet een beetje 'TE' hiervoor? Vond het echt prachtige schoenen, is alleen zo lastig om een bijpassende riem te vinden.

Bij Meyer in de PC? Daar heb ik ze in ieder geval zien staan, maar ik zou ze niet aandoen naar je stage, daar zijn ze te casual voor. Al kan er in de vastgoedsector een hoop, maar ik zou dan liever opteren voor een bruintint.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Donkerblauwe schoenen
Reactie #20 Gepost op: 21 december 2007 - 19:21:44

Vastgoed kan natuurlijk al wat meer hebben voor de bancaire wereld zou ik zeker niet met laarsjes en al helemaal niet in het blauw beginnen ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #21 Gepost op: 21 december 2007 - 20:38:17
Citaat van: "f430
Bij Meyer in de PC? Daar heb ik ze in ieder geval zien staan, maar ik zou ze niet aandoen naar je stage, daar zijn ze te casual voor. Al kan er in de vastgoedsector een hoop, maar ik zou dan liever opteren voor een bruintint.[/quote

Neen... bij Kings & Queens, Minderbroedersstraat 23 in Den Bosch
Koop ze vooralsnog niet, wellicht voor casual. Ga nu op zoek naar een santoni in de sale, maar mijn dank voor de reactie's heren!

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #22 Gepost op: 21 december 2007 - 21:43:15
Citaat van: "f430
Bij Meyer in de PC? Daar heb ik ze in ieder geval zien staan, maar ik zou ze niet aandoen naar je stage, daar zijn ze te casual voor. Al kan er in de vastgoedsector een hoop, maar ik zou dan liever opteren voor een bruintint.[/quote

Neen... bij Kings & Queens, Minderbroedersstraat 23 in Den Bosch
Koop ze vooralsnog niet, wellicht voor casual. Ga nu op zoek naar een santoni in de sale, maar mijn dank voor de reactie's heren!

Lijkt me idd een beter plan. Ik heb overigens ook getwijfeld om ze te kopen, ze zijn wel geinig..

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Donkerblauwe schoenen
Reactie #23 Gepost op: 03 maart 2008 - 23:00:15

waarschijnlijk hebben jullie deze gepast, zag ze nu in de sale op de webshop van kenq :) heb ze zelf ook al eens gepast, maar vond 300 euro toen te veel voor een niet hele "zakelijke" schoen.

voor diegenen die blauwe suede schoenen hebben: waar vind je in hemelsnaam een bijpassende riem of zijn er andere combi's mogelijk?
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980