Auteur Topic: Frans Boone  (266057 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #15 Gepost op: 08 september 2007 – 22:52:41
Citaat van: "Bogart"
Franstalige Belgische?
Volgens mij wel ze zat ons een beetje aan te kijken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #16 Gepost op: 08 september 2007 – 23:44:26
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Bogart"
Franstalige Belgische?
Volgens mij wel ze zat ons een beetje aan te kijken.


had je je kiton jeans aangedaan dan? jc kan niet meer, nu moet je een jeans van kiton hebben.. :wink:

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #17 Gepost op: 09 september 2007 – 10:12:46
Hoe zitten die Borrelli jeans eigenlijk.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #18 Gepost op: 09 september 2007 – 13:05:12
Ben benieuwd naar hun nieuwe merk.

Van zijn weblog:

Nu ongeveer een jaar geleden werd ik benaderd door ene heer Dott. Napoletano, voorheen heel lang werkzaam bij Brioni.. Of ik interesse had om eens langs te komen in Milaan om zijn nieuwe baan te komen bewonderen..

Ik heb daar lang over nagedacht, het is nogal wat namelijk, zou ik het doen zou ik het niet doen? Nu was er natuurlijk al een goede opening gemaakt in het topsegment met Isaïa, een product waar Mr Napoletano overigens veel bewondering voor toonde.. (een sportiviteit en eerlijkheid die in de kleding lang niet altijd voor de hand ligt) ” Asole a mano perfetto, Mr. Boone” Dus voor te beslissen of ik zwaar ging investeren heb ik eerst maar eens een bezoekje gebracht aan de stand op de Pitti herenmode beurs in Firenze.. Hier werden we langzaam bedwelmd, de Dom Perignon lieten we maar voor wat het was, want het gaat hier over kleding.. Nu begrijp ik waarom de klanten voor de oprichter van dit bedrijf door de knieën gaan om hem respect te tonen (Hier bestaat respect nog). Wat een product, maar vooral wat een klassieke vorm van lef, prachtige kleurcombinatie’s die “je moet begrijpen, zo niet”, zeggen ze daar, “laat dan maar”.. Kortom een oogstrelend en zinnenprikkelend geheel..



Dus heb ik maar een afspraak gemaakt en toog deze zomer in Juli richting Milaan, om de showroom van dit Napolitaanse mirakel te betreden en daar bedwelmd te raken door een mysterie.. Dan maakt het niet meer uit.. Je begint aan het samenstellen van een volledig pakket waarmee je denkt dat je de wereld kan veroveren,, dit… vicuna, cashmere, linnen/cashmere, zijde, 13 micron, 12,5 micron, kalfsleer, ruiten, kleuren, schouders, limited polo’s, de mooist gemaakte jeans, brutale stretch 5 pockets in waanzinnige kleuren, prachtige dassen, de fraaiste katoenlinnen dress shirts (geloof me, ik ben echt wel wat gewend bij Mazzarelli, maar dit slaat echt alles) pochettes, een leren jas gevoerd met 13,5 micron wol? gewoon doen.. ” Don’t discuss the price, they can sell it in Cannes, so you can do it to.. ” oeff.. Terug in de bus maar even geteld.. (Je moet niet naar prijzen kijken, maar of je het echt mooi vind aldus Mr Napoletano) .. Ik was op slag de armste man van de bus, maar de rijkste qua vreugde vermoed ik  Langzaam maar zeker begint het nu te arriveren.. Eerst één jeans als teaser (het lijkt wel een introductie van een nieuwe super auto), straks volgen er wat pakken, om in januari één vna de meest uitgebreide collectie’s te hebben in de wijde omtrek…

Oh ja geheimtip 2 wat betreft restaurants… tussen het hele jonge team van dit product beneden in de keuken de lekkerste pasta en salade’s eten.. Er is speciaal voor deze Napolitanen namelijk een woonruimte bij de showroom waar ze gedurende het verkoopseizoen verblijven en natuurlijk is “la Mama” mee om dit stel genieters en harde werkers te voeden..

En of je wilt of niet je moet mee komen eten.. daarna mag je weer verder werken..

Tussendoor werd me nog even een pak aangemeten, en een mooi jasje zodat ik zelf de magie kon leren waarderen en begrijpen.. En overbrengen naar enkele liefhebbers.. Meestal onopvallende stille genieters.. in de mooiste zin van het woord..

wordt vervolgd.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #19 Gepost op: 09 september 2007 – 16:13:50
Citaat van: "Bogart"
Hoe zitten die Borrelli jeans eigenlijk.


Wat immanuel 1970 ervan heeft iig heel slank. bij kool hebben ze ook borrelli jeans, maar is de jeans totaal niet slank. bij immanuel een mt 31 pijpwijdte van 17-18cm..

overigens heb ik ff navraag gedaan en kiton komt eind okt pas geloof ik. horen we wel via de mailing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #20 Gepost op: 09 september 2007 – 17:39:56
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Bogart"
Franstalige Belgische?
Volgens mij wel ze zat ons een beetje aan te kijken.


had je je kiton jeans aangedaan dan? jc kan niet meer, nu moet je een jeans van kiton hebben.. :wink:
Weer wat nieuws zag ze wel daar liggen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Miguel Alvarez

  • Gebruiker
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #21 Gepost op: 09 september 2007 – 19:42:03
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Bogart"
Hoe zitten die Borrelli jeans eigenlijk.


bij kool hebben ze ook borrelli jeans, maar is de jeans totaal niet slank.


Hebben ze dan al nieuwe binnen?

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #22 Gepost op: 09 september 2007 – 19:48:52
Citaat van: "Miguel Alvarez"
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Bogart"
Hoe zitten die Borrelli jeans eigenlijk.


bij kool hebben ze ook borrelli jeans, maar is de jeans totaal niet slank.


Hebben ze dan al nieuwe binnen?



dat weet ik niet, maar deze zomer wel

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #23 Gepost op: 15 oktober 2007 – 15:54:48
Ik, en velen hier met mij  :wink: , kreeg net een mailing van Immanuel 1970 met daarin iets wat ik best wel met jullie wil delen. Aangezien er hier nogal eens gesproken wordt over pareltjes is er dit toch wel echt een.

Dit is mijn inziens een fan-tas-tische jas. Kleur, model, pasvorm, lengte alles klopt.


Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Frans Boone
Reactie #24 Gepost op: 15 oktober 2007 – 15:56:23
Kroesoo! =P~
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #25 Gepost op: 15 oktober 2007 – 16:03:32
Citaat van: "ruby tuesday"
Ik, en velen hier met mij  :wink: , kreeg net een mailing van Immanuel 1970 met daarin iets wat ik best wel met jullie wil delen. Aangezien er hier nogal eens gesproken wordt over pareltjes is er dit toch wel echt een.

Dit is mijn inziens een fan-tas-tische jas. Kleur, model, pasvorm, lengte alles klopt.



Zet die andere er ook even bij.
Jas op de paspop mag er ook zijn.( Covert van Caruso,eventueel ook opmaat te maken.)
Daar zie je ook de Kiton spijkerbroek.( binnenkort huismerk)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #26 Gepost op: 15 oktober 2007 – 16:05:12


Deze dus.
Let ook de jas op de paspop.
Broek is van Kiton.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #27 Gepost op: 15 oktober 2007 – 16:07:10
Mooie jas! Zal niet goedkoop zijn?

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #28 Gepost op: 15 oktober 2007 – 16:09:05
Misschien weet Ruby meer??

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Frans Boone
Reactie #29 Gepost op: 15 oktober 2007 – 16:17:54
Ruby weet meer  :lol: . Jullie kennen Caruso, dan weet je wel waaraan je moet denken toch.