Totaal aantal stemmen: 106
Poll gesloten: 15 augustus 2007 - 22:28:51
Ja, in Italie struikel je over de 'aristocraten' - er lopen daar meer prinsen rond dan er mensen Jansen heten in Nederland.Ik zou als ik jou was Daedalus toch liever een voorbeeld nemen aan heren waar je verder ook graag naar verwijst, zoals een Hertog van Windsor en de Prins van Wales.
Een knoopje open dient geen enkel ander doel dan te tonen dat je je (semi-)maatwerk kunt veroorloven. Net zoiets als initialen op een MTM-shirt dus. Kan verder ook geen 'esthetische' reden bedenken waarom het mooier zou zijn dan knoopjes dicht. (Het valt ook niet onder de categorie 'prive-genoegens'; de aangename pasvorm van het maatpak dat je je hebt kunnen veroorloven uiteraard (deels) wel.)
Om maar niet te spreken van knoopsgaten. Ik kwam laatst bij 'S0c13ty' een jasje tegen waarvan het vierde knoopje 'open' was, maar het vierde knoopsgat (waar die knoop doorheen moest) net als de andere drie dichtgestikt.
Kom kom, niet zo onverschillig neef, onverschilligheid is des duivels oorkussen. [-XEerlijk gezegd draag ik ze liever vast tegenwoordig, vanwege de uitgesproken negatieve consensus die er heerst de laatste tijd.
Die moest ik even googlen. Geweldig, SF verrijkt de geest.