Auteur Topic: London  (170959 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
London
Reactie #45 Gepost op: 20 juli 2006 – 01:29:06
Citaat van: "gusto napolitano"
Het sterft er van de hotels in soorten en maten ook wat prijs aangaat :lol:


Wat is jouw tip qua hotel?
 :D

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
London
Reactie #46 Gepost op: 20 juli 2006 – 01:46:46
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "gusto napolitano"
Het sterft er van de hotels in soorten en maten ook wat prijs aangaat :lol:


Wat is jouw tip qua hotel?
 :D
Het geeft aan dat er voor elk budget wel wat te vinden is.Toen wij nog in londen woonden adviseerde wij zakenrelaties de volgende hotels.The Berkley-Claridge's-The Connaught maar voor minder is er zat te vinden ook voor meer natuurlijk.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
London
Reactie #47 Gepost op: 24 juli 2006 – 17:46:33
Mijn vader heeft een leuke aanbieding van K-west hotels geboekt.
Dat zag er best leuk en goed uit.

www.k-west.co.uk
Return to innocence...

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
London
Reactie #48 Gepost op: 24 juli 2006 – 20:55:32
Hotels uit de hogere prijsklasse die bijzonder aangenaam zijn:

Beiden staan bekend om de intiemere sfeer. Zeer populair bij internationale celebrities...

The Hempel
www.the-hempel.co.uk

Blakes
www.blakeshotels.com

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
London
Reactie #49 Gepost op: 24 juli 2006 – 22:51:43
Een AFrader voor London:  St. Martin's Lane.
Zogenaamd hip, maar vooral erg duur voor veel te kleine kamers en irritant arrogant volk aan de balie. Kamers kosten EUR 450 per nacht (althans dat stond op mijn amex slip) en je krijgt er nada voor, behalve zelf in te stellen kleurtjes voor je kamer. Als je vrijgezel bent, dan is het nog de moeite van het overwegen waard vanwege het onberispelijke vrouwelijk schoon in de streng bewaakte lounge (alleen hotelgasten en VIPs). Let wel: golddiggers, dus niet voor de lange termijn...  :twisted:
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
London
Reactie #50 Gepost op: 25 juli 2006 – 09:09:10
Citaat van: "giuliano"
Een AFrader voor London:  St. Martin's Lane.
Zogenaamd hip, maar vooral erg duur voor veel te kleine kamers en irritant arrogant volk aan de balie. Kamers kosten EUR 450 per nacht (althans dat stond op mijn amex slip) en je krijgt er nada voor, behalve zelf in te stellen kleurtjes voor je kamer. Als je vrijgezel bent, dan is het nog de moeite van het overwegen waard vanwege het onberispelijke vrouwelijk schoon in de streng bewaakte lounge (alleen hotelgasten en VIPs). Let wel: golddiggers, dus niet voor de lange termijn...  :twisted:


Weet je zeker dat het niet het Londonse design yapyum was dan? :lol:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
London
Reactie #51 Gepost op: 26 juli 2006 – 09:47:56
Restaurant van de fantastische Antonio Carluccio, als je geluk hebt (zoals ik enige tijd geleden) komt de man zelve even een aantal gasten groeten. Hij is enorm bekend in de UK en zijn kookprogramma "Carluccio!" komt ook op het Belgische Canvas...

The Neil Street Restaurant

"Antonio Carluccio’s flagship restaurant is one of the best in town, handily located in Covent Garden. The maestro uses the beautiful handmade and home-sourced ingredients that he sells through other outlets, and the kitchen here is exceptional. It’s also a pretty spot, and the service should be an example to other restaurants; attentive, friendly but discreet. The menu is short, seasonal but exquisite, and is something of a homage to fungi: the best items all involve either beautiful, succulent wild mushrooms or truffles. Be aware that the truffles will significantly increase the bill; prices however are fair. The pleasant setting and superb food draw a lot of celebrating couples, for the simple reason that a wonderful meal is guaranteed."

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
London
Reactie #52 Gepost op: 26 juli 2006 – 13:05:41
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "giuliano"
Een AFrader voor London:  St. Martin's Lane.
Zogenaamd hip, maar vooral erg duur voor veel te kleine kamers en irritant arrogant volk aan de balie. Kamers kosten EUR 450 per nacht (althans dat stond op mijn amex slip) en je krijgt er nada voor, behalve zelf in te stellen kleurtjes voor je kamer. Als je vrijgezel bent, dan is het nog de moeite van het overwegen waard vanwege het onberispelijke vrouwelijk schoon in de streng bewaakte lounge (alleen hotelgasten en VIPs). Let wel: golddiggers, dus niet voor de lange termijn...  :twisted:


Weet je zeker dat het niet het Londonse design yapyum was dan? :lol:


Nee, die golddiggers zijn nl. alleen voor de HELE korte termijn   :wink:
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
London
Reactie #53 Gepost op: 26 juli 2006 – 13:39:50
Citaat van: "Gekko"
Restaurant van de fantastische Antonio Carluccio, als je geluk hebt (zoals ik enige tijd geleden) komt de man zelve even een aantal gasten groeten. Hij is enorm bekend in de UK en zijn kookprogramma "Carluccio!" komt ook op het Belgische Canvas...

The Neil Street Restaurant

"Antonio Carluccio’s flagship restaurant is one of the best in town, handily located in Covent Garden. The maestro uses the beautiful handmade and home-sourced ingredients that he sells through other outlets, and the kitchen here is exceptional. It’s also a pretty spot, and the service should be an example to other restaurants; attentive, friendly but discreet. The menu is short, seasonal but exquisite, and is something of a homage to fungi: the best items all involve either beautiful, succulent wild mushrooms or truffles. Be aware that the truffles will significantly increase the bill; prices however are fair. The pleasant setting and superb food draw a lot of celebrating couples, for the simple reason that a wonderful meal is guaranteed."



Carluccio's Neal Street Restaurant:
Al verschillende malen geweest, echt top kwaliteit !
Zeker een aanrader als je van de italiaanse keuken houdt.
Zijn gerechten met geschaafde truffels zijn overheerlijk en smelten op je tong als boter.
Krijg het water al in de mond...

Reservatie gewenst !
En qua lokatie pal naast Covent Garden.
Where has all the glamour gone?

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
London
Reactie #54 Gepost op: 27 juli 2006 – 17:15:05
voor restaurants zou ik naar Top Table gaan. Hier kan je veel aanbiedingen vinden voor veel goede restaurants en soms tot wel eens 50% korting krijgen op je rekening.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
London
Reactie #55 Gepost op: 05 augustus 2006 – 18:54:34
eind vakantie (dus medio september) een weekeindje londen aan het plannen, maar nu vroeg ik mij af aan de locale connaiseurs ( oa gusto, godelieven) hoe sketch is. Ik hoor hier en daar positieve verhalen, en de site spreekt me ook wel aan. Dus is een avondje hier te doen, of te duur voor weinig?
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
London
Reactie #56 Gepost op: 05 augustus 2006 – 21:18:35
Citaat van: "Chillmeister"
voor restaurants zou ik naar Top Table gaan. Hier kan je veel aanbiedingen vinden voor veel goede restaurants en soms tot wel eens 50% korting krijgen op je rekening.


 :wink: Bedankt voor het quoten van mij  :D

var

  • Gebruiker
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
London
Reactie #57 Gepost op: 05 augustus 2006 – 22:35:11
Ik heb net ook even een paar dagen London geboekt, eind komende week zit ik er. Afgezien van de vele tips die ik al gelezen heb (en de standaard zaken als Bond Street, Harvey Nichols, etc.) vroeg ik me af of iemand ook wat meer weet van leuke clubs; ik wil 's avonds natuurlijk wel even leuk op stap :)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
London
Reactie #58 Gepost op: 05 augustus 2006 – 23:47:03
Citaat van: "var"
Ik heb net ook even een paar dagen London geboekt, eind komende week zit ik er. Afgezien van de vele tips die ik al gelezen heb (en de standaard zaken als Bond Street, Harvey Nichols, etc.) vroeg ik me af of iemand ook wat meer weet van leuke clubs; ik wil 's avonds natuurlijk wel even leuk op stap :)


 :D Als je ouder dan 21 bent is het geen probleem, anders geen alcohol in de clubs voor jou.  :(

var

  • Gebruiker
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
London
Reactie #59 Gepost op: 06 augustus 2006 – 00:30:08
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "var"
...

 :D Als je ouders dan 21 bent is het geen probleem, anders geen alcohol in de clubs voor jou.  :(

Laten we er voor het gemak maar even van uit gaan dat dat het geval is ;)